Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okay, provade en galbeé igår och det kändes inte helt rätt. Blir nog att ställa in siktet på en karreé istället.Lite femininare och smäckrare, speciellt de batteridrivna i 29 mm.
@Bjoerlin76Klockspaning på semester... har vi inte en liknande Santos här?
Klockspaning på semester... har vi inte en liknande Santos här?
Kul, saknar min, har den tyvärr inte kvar. Intressant att se att den där har silvriga visare, jag hade guldiga
Väldigt fin. Ska kolla mer i morgon. Har vi någon prisindikation?Kul, saknar min, har den tyvärr inte kvar. Intressant att se att den där har silvriga visare, jag hade guldiga
Mellan 14-20 kanske beroende på servicehistorik etc. Sålde min för 18 med servicehistorik. Inte jättebra indikation kanske men då har du ett hum..Väldigt fin. Ska kolla mer i morgon. Har vi någon prisindikation?
Man kan faktiskt hitta vid 10', men kan ta långt tid att hitta en i bra skick.Mellan 14-20 kanske beroende på servicehistorik etc. Sålde min för 18 med servicehistorik. Inte jättebra indikation kanske men då har du ett hum..
Det är sant, det kan man nog. Men då måste man nog vara jäkligt tålmodig och kanske inte suuuuperpetig med skicket..?Man kan faktiskt hitta vid 10', men kan ta långt tid att hitta en i bra skick.
Det där med skick är lurigt, behöver inte hänga ihop med priset. Denna tror jag är bra tex:Det är sant, det kan man nog. Men då måste man nog vara jäkligt tålmodig och kanske inte suuuuperpetig med skicket..?
En bild tillMan kan faktiskt hitta vid 10', men kan ta långt tid att hitta en i bra skick.
Se där. Ja den ser nice ut. De kanske i allmänhet ligger lite lägre i pris utomlands? Tror ändå att den där grå skulle gå mellan 14-20k, i Sverige åtminstone. Har inte lika bra koll internationelltDet där med skick är lurigt, behöver inte hänga ihop med priset. Denna tror jag är bra tex:
https://www.ebay.co.uk/itm/Santos-de-Cartier-18K-Gold-Stainless-Steel-Unisex-Gray-Dial-Watch-Pre-Owned/122856016841?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2055119.m1438.l2649
Jag vet att det är TT men den jag hade idag.
Tablan är ju inte så jäkla kul.Det där med skick är lurigt, behöver inte hänga ihop med priset. Denna tror jag är bra tex:
https://www.ebay.co.uk/itm/Santos-de-Cartier-18K-Gold-Stainless-Steel-Unisex-Gray-Dial-Watch-Pre-Owned/122856016841?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2055119.m1438.l2649
Trevlig men befinner sig i USA.Det där med skick är lurigt, behöver inte hänga ihop med priset. Denna tror jag är bra tex:
Var ju precis den vi diskuterade.Tablan är ju inte så jäkla kul.
Jäklar vad schysst tavla!
Tack!Jäklar vad schysst tavla!
Då så...€ 2250 vill de ha för denna limited edition från 90-talet (efter prut). Låter mycket då mao. Satt bra och fint skick vad jag kunde se...Man kan faktiskt hitta vid 10', men kan ta långt tid att hitta en i bra skick.
Tycker den ser extra svåravläst ut.Då så...€ 2250 vill de ha för denna limited edition från 90-talet (efter prut). Låter mycket då mao. Satt bra och fint skick vad jag kunde se...
Älskar den på struts.
Trevligt!!Trodde jag skulle dyka upp i denna tråden med en Tank men det får jag återkomma med. På grund av @JohanSA blev det denna istället.
Så nöjd.
Jag får återkomma med Tanken sen.
/B
Den där Santosen går runt på forumet som vinterkräksjukan på en förskola! Finns en stor risk att jag blir smittad härnäst!Trodde jag skulle dyka upp i denna tråden med en Tank men det får jag återkomma med. På grund av @JohanSA blev det denna istället.
Så nöjd.
Jag får återkomma med Tanken sen.
/B
Känns som någon behöver ta hand om den ja. Lite lagom 80-talsporrig.Den där Santosen går runt på forumet som vinterkräksjukan på en förskola! Finns en stor risk att jag blir smittad härnäst!
Riktigt fin med struts. Quartz?
Älskar den på struts.
Den där Santosen går runt på forumet som vinterkräksjukan på en förskola! Finns en stor risk att jag blir smittad härnäst!
Känns som någon behöver ta hand om den ja. Lite lagom 80-talsporrig.
Hoppas den har hittat sitt forever home då!Planen är (så klart) att den nu har hittat hem och ska få lite kärlek av mig. Jag brukar inte sälja klockor...
/B