Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Betalade 5180kr i okt 2022.Någon som har gjort en service på sin Santos 2961, prisbild? Hade för mig att det låg kring 5K men är kanske ute och cyklar..![]()
Sålde min till det priset i somras, sedan dess har listpriset gått upp 2000 kr men marknaden försämrats så min gissning är att det priset är rimligt även idag, kanske högre eftersom att den är uttagen nyligen.Hallå på er! Känner inte riktigt att jag klickar med min Tank Must. Kanske är en vanesak men kärleken finns inte riktigt där. Vad är ett rimligt pris att sälja en sån för? Tänkte att den bästa kunskapen finns i denna tråd.Det är en Tank Must Large, WSTA0041. Uttagen av mig strax före jul 2022. Sett några gamla annonser men ändå lite osäker. Är 25k rimligt?
Ok tack för den infon!Sålde min till det priset i somras, sedan dess har listpriset gått upp 2000 kr men marknaden försämrats så min gissning är att det priset är rimligt även idag, kanske högre eftersom att den är uttagen nyligen.
Saknar Tank så tänk efter en extra gång![]()
Ser fint ut! Vad är det för läder och hur tjockt är det? Ser gärna fler bilder framöver.Äntligen är inköpet tillbaka från service. Shoutout till @Aurum för tipset om mörkblått band, samt till @Fredrik (Swe) för det måttsydda bandet.
![]()
Tack! Blev ett i get. Skjutmåttet säger 2.6mm på mitten.Ser fint ut! Vad är det för läder och hur tjockt är det? Ser gärna fler bilder framöver.
Alran get ca 2.5mm.Ser fint ut! Vad är det för läder och hur tjockt är det? Ser gärna fler bilder framöver.
Fortsatt väldigt nöjd. Bjuder på ytterligare en bild.Ser fint ut! Vad är det för läder och hur tjockt är det? Ser gärna fler bilder framöver.
dom ser man inte allt för ofta, dyker modellen upp brukar det vara till premiumpriser.![]()
Dessa kan det inte krylla av?
![]()
Cartier, Klockor - Varunummer 1 903 163
CARTIER, Santos Carrée, Cal ETA 2671, Boett nr. 296147607, herrur, 29 x 28 (41) mm, stål/guld, automatisk, safirglas (repor), datum, integrerad originallänk, viklås, Ref nr. 0187, cert, april 1982.www.kaplans.se
Ska den där verkligen ha en röd ”rubin”?![]()
Dessa kan det inte krylla av?
![]()
Cartier, Klockor - Varunummer 1 903 163
CARTIER, Santos Carrée, Cal ETA 2671, Boett nr. 296147607, herrur, 29 x 28 (41) mm, stål/guld, automatisk, safirglas (repor), datum, integrerad originallänk, viklås, Ref nr. 0187, cert, april 1982.www.kaplans.se
JaSka den där verkligen ha en röd ”rubin”?
Magiskt! Är det någon som kan tipsa om armband i skinn till min Cartier Santos Carre?Must-mys.
![]()
![]()
Mycket bra damklockaDamklocka. Bokstavligen.
![]()
Magiskt! Är det någon som kan tipsa om armband i skinn till min Cartier Santos Carre?
Magiskt! Är det någon som kan tipsa om armband i skinn till min Cartier Santos Carre?
Jag har köpt mitt på Molequin och det är grymt. Tanken har ju den goa bredden på 17 mm mellan luggarna och det var inga problem så det borde finnas som passar bra till Carréen. De kostar ju en slant men riktigt go kvalitet.