• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

Riktigt vass den där. Har du någon bild med lädret?

Läder är helt ok också. ”Problemet” är att gummit är så skönt.

7D82437C-C19D-4AFD-87EC-67D335510926.jpeg
 
Flera Cartierklockor finns med i Kaplans pant-auktion den 14/2. Bland annat dessa som jag tyckte stack ut:
Limited Edition Cartier Santos Ronde:

36mm helgulds-pasha:

Guldpasha med galler:
 
Hej alla Cartier älskare,
Jag köper klockor till speciella tillfällen (examen, förlovning, stort karriärsteg etc.) på det viset har jag alltid ett emotionellt band till mina klockor och kommer således inte flippa dem.

Till min fråga. Jag ska gifta mig nästa år och tänkte då bära en Cartier Santos (med gravering) under själva bröllopet. Går det att pruta på dessa klockor hos AD eller är det fixed price som gäller? Vad är er erfarenhet? Dela gärna med er 😃
 
Hej alla Cartier älskare,
Jag köper klockor till speciella tillfällen (examen, förlovning, stort karriärsteg etc.) på det viset har jag alltid ett emotionellt band till mina klockor och kommer således inte flippa dem.

Till min fråga. Jag ska gifta mig nästa år och tänkte då bära en Cartier Santos (med gravering) under själva bröllopet. Går det att pruta på dessa klockor hos AD eller är det fixed price som gäller? Vad är er erfarenhet? Dela gärna med er 😃
Fasta priser men är man trevlig är det inte omöjligt att få med något trevligt tillbehör till klockan.
 
Hej alla Cartier älskare,
Jag köper klockor till speciella tillfällen (examen, förlovning, stort karriärsteg etc.) på det viset har jag alltid ett emotionellt band till mina klockor och kommer således inte flippa dem.

Till min fråga. Jag ska gifta mig nästa år och tänkte då bära en Cartier Santos (med gravering) under själva bröllopet. Går det att pruta på dessa klockor hos AD eller är det fixed price som gäller? Vad är er erfarenhet? Dela gärna med er 😃

Just gravering bjöd Cartier på när man köpte direkt från dem för ett par år sen, så de ”sparar” du ett par tusenlappar på om du ändå ska gravera 😀
 
Hej alla Cartier älskare,
Jag köper klockor till speciella tillfällen (examen, förlovning, stort karriärsteg etc.) på det viset har jag alltid ett emotionellt band till mina klockor och kommer således inte flippa dem.

Till min fråga. Jag ska gifta mig nästa år och tänkte då bära en Cartier Santos (med gravering) under själva bröllopet. Går det att pruta på dessa klockor hos AD eller är det fixed price som gäller? Vad är er erfarenhet? Dela gärna med er 😃
Helt rätt :)

Går nog få iaf 10% av AD. Sen vet jag inte vad gravering kostar, om det går ett ut om det ingår vid köp direkt av Cartier.
 
Hej alla Cartier älskare,
Jag köper klockor till speciella tillfällen (examen, förlovning, stort karriärsteg etc.) på det viset har jag alltid ett emotionellt band till mina klockor och kommer således inte flippa dem.

Till min fråga. Jag ska gifta mig nästa år och tänkte då bära en Cartier Santos (med gravering) under själva bröllopet. Går det att pruta på dessa klockor hos AD eller är det fixed price som gäller? Vad är er erfarenhet? Dela gärna med er 😃
Helguld kan du absolut pruta på hos ÅF,men förmodligen inte hos Cartiers egna butiker.
Stål blir det inte en procent I rabatt på.
Så tråkigt har det blivit på drygt ett år.
 
Har sneglat lite under dagen på en handjagad Ceinture, är lite sugen att klicka hem den men storleken känns lite skrämmande med sina 25x25mm. Känns som att den kanske är i minsta laget. Finns det någon/några ägare i tråden som kan bjuda på lite bilder och handledsmått?
 
Har sneglat lite under dagen på en handjagad Ceinture, är lite sugen att klicka hem den men storleken känns lite skrämmande med sina 25x25mm. Känns som att den kanske är i minsta laget. Finns det någon/några ägare i tråden som kan bjuda på lite bilder och handledsmått?
Finns väl även en 27x27mm? (Samt en jumbo-variant på 31mm, dock dessvärre med automatiskt urverk).
 
Smäckert i platina till rätt bra pris?
Screenshot_20230209-173902~2.png
Är det samma som denna (förutom plat då?)Sprang på denna på ig häromdagen men hittar inga bra sökord för att läsa mer..

C8AF1B06-F993-4E7C-B81E-A4030E0A6221.jpeg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp