• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

Thunell

Panerai
2-Faktor
Idag blir det semla med Louis.
1A800CE6-AE19-4365-8D93-E9BCB85B7DBD.jpeg

Ruggigt bra! 😍
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Instämmer, synd med Cartier att man blir så låst med deras egna system. Läste denna blog från Delugs där det framgår att de var på väg att ta fram gummiband till medium Santos, men att projektet stannat p g a att Richmont/Cartier vill förbjuda dem sälja aftermarket band till Santos. Delugs verkar också ha fått förbud att sälja sina befintliga Santos band efter maj 2023. Känns ganska kasst av hanterat av Richmont/Cartier

Muppigt. Tappade lite respekt för märket nu
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Snyggt, är bandet blankt/lackat? Smalnar av till? Är lite sugen på att leta upp en skruttig och slipa av kronskydd osv.
Jag kan inte det där riktigt. Men jag tycker att det glänser lite väl mycket. Som att man lagt på den ”gula” färgen. Det ska vara honey pig allafall.

Det vore coolt! Jag fantiserar om att slipa en tank solo till normale.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Jag kan inte det där riktigt. Men jag tycker att det glänser lite väl mycket. Som att man lagt på den ”gula” färgen. Det ska vara honey pig allafall.

Det vore coolt! Jag fantiserar om att slipa en tank solo till normale.
Ok, obelagda band är min melodi. Precis som med metaller.
 
Topp