Ja det ser helt sjukt ut. antog att det var medvetet men kaniner se varförMed världens sämst photoshoppade reflection/refraction i glaset! Man skull trott att de hade råd att hyra in en duktig grafiker...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det ser helt sjukt ut. antog att det var medvetet men kaniner se varförMed världens sämst photoshoppade reflection/refraction i glaset! Man skull trott att de hade råd att hyra in en duktig grafiker...
Vad är det för mått på den?Stort tack! Letat som en dåre i två månader, ingen mint condition som synes men nice price och nyservad så slog till![]()
I så fall ser de ut att återgå till soloformspråket? Den ser kantig ut och inte sådär rund och fin som Louis / mustarna.Platinatank på bild 2?
Är det nya Francoise?
Nää Tank Normale, Privé collection.Är det nya Francoise?
Väldigt fin! Prive låter dyrt…Nää Tank Normale, Privé collection.
29mmVad är det för mått på den?![]()
Gillar nog den gröna mer, men tycker fortfarande mest om den vita.Vilken är er favorit av grön och blå santos medium?![]()
RIktigt skoj minirotor på Dumonten!Såg på insta![]()
Ska bli kul att se de båda i verkligheten! Gillar att det finns lite fler alternativ gällande medium nu.Vilken är er favorit av grön och blå santos medium?![]()
Finns fler.Alla nyheter från Cartier än så länge:
Satt också och hoppades på ett gummi!Ska bli kul att se de båda i verkligheten! Gillar att det finns lite fler alternativ gällande medium nu.
Verkar som att dessa kommer komma med grönt eller blått alligator-band som komplement till länken. Hade hoppats på släpp av en modell som kom på gummi för att kunna komplettera min, men verkar som att jag får vänta ett tag till. Antar att den svarta ADLC-varianten behöver släppas i medium för gummit.
Hjälp till att fylla på dåFinns fler.
Tycker den gröna ser riktigt rå ut, gillar den. Inte omöjligt att medium modellen ger alla DJ sökare ett intressant alternativ.Vilken är er favorit av grön och blå santos medium?![]()
Vad är fel menar du?Med världens sämst photoshoppade reflection/refraction i glaset! Man skull trott att de hade råd att hyra in en duktig grafiker...
Inte så troligt längre. Beroende på relation med AD eventuellt 10%. Blev själv erbjuden 10% (inte Sverige) men de lär försvinna snart också - speciellt med tanke på dagens släpp.Hej,
Suget på en Cartier Santos börjar bli olidligt. Jag väger mellan att köpa nytt eller begagnat.
Alltid kul att vara första ägaren och köpa en ny i butik men tycker mig hitta dessa inte mycket äldre än någon månad gammal och ca 15' under listpris.
Undrar om någon har erfarenhet av rabatt vid köp av ny i butik? 15%-20% troligt?
Var hittar man mer info om de blå Pasha? (har försökt googla lite men inte hittat en enda bild)Alla nyheter från Cartier än så länge:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Svarar själv - ja, det är hans modell (hade i.o.f.s varit lite underligt annars...)Alltså, den där Santos-Dumont med micro-rotor i form av ett flygplan (Dumonts modell??) är ju tvärcool… den blir säkert jättebillig också![]()
Jag hittar inte heller någon info. Kanske inte officiellt ännu? Bilderna är från instagram @arabwatchguideVar hittar man mer info om de blå Pasha? (har försökt googla lite men inte hittat en enda bild)