Måste testa storlekarna på dom där. Tror 36mm är mer min melodiJa det tror jag nog, sitter mkt bra tack vare avsaknaden av bandhorn. Gillar mkt men är lätt rastlös nu så den kanske kommer ut på köpsälj, får se hur det blir.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste testa storlekarna på dom där. Tror 36mm är mer min melodiJa det tror jag nog, sitter mkt bra tack vare avsaknaden av bandhorn. Gillar mkt men är lätt rastlös nu så den kanske kommer ut på köpsälj, får se hur det blir.
36 är bra, tyvärr finns den inte som chrono och det var en sån jag fastnade för så det blev som det blev. Med det sagt så är det den klocka jag ägt näst längst sen jag trillade dit på det här intresset, 2,5 år har den stannat hittills.Måste testa storlekarna på dom där. Tror 36mm är mer min melodi
Måste testa storlekarna på dom där. Tror 36mm är mer min melodi
Stooor
Spontantskjuten referensbild
Yes, Cartiers kliv in i oversized. Bärs betydligt mindre än pannan men ja, stor!
Vad listar den i stål på 35mm?Var inne på NK och provade nya Santos, i stål och i TT. Large tycker jag blir tok-stor för mig i och med den fyrkantiga formen men Medium funkade fint - den är dryga 35 mm bred vilket gör att den känns/bärs storleksmässigt som en 5-siffrig sub... Jag blev också positivt överraskad tjockleken (=tunn) och att det den har 100m WR ==> en sportstålis alltså...
Om jag minns rätt stod det 64' på stål och 93' på TTVad listar den i stål på 35mm?
Det var mer än jag skulle gissa men fortfarande överkomligt. Hade dock valt annat för den pengen men det är en fin klocka!Om jag minns rätt stod det 64' på stål och 93' på TT
Grym! Samma ex som nyligen såldes här? Om den ska flippas någon gång så får du gärna PMa.Nyförvärv
Grym! Samma ex som nyligen såldes här? Om den ska flippas någon gång så får du gärna PMa.
Fyfan vad läcker. Klass!Nyförvärv
Stiligt!Nyförvärv
Den där vill man ju veta mer om!Nyförvärv
2390Den där vill man ju veta mer om!
Referens?
Längd, bredd, höjd?
Manuell?
Ös på med fakta!
Den där vill man ju veta mer om!
Referens?
Längd, bredd, höjd?
Manuell?
Ös på med fakta!
Mkt bra!Americaine...
Otroligt snyggNyförvärv
Den är njutig som faen. Jag funtar själv på den.Var inne på NK och provade nya Santos, i stål och i TT. Large tycker jag blir tok-stor för mig i och med den fyrkantiga formen men Medium funkade fint - den är dryga 35 mm bred vilket gör att den känns/bärs storleksmässigt som en 5-siffrig sub... Jag blev också positivt överraskad tjockleken (=tunn) och att det den har 100m WR ==> en sportstålis alltså...
Är det den som mäter 27x45?Americaine...
23x42Är det den som mäter 27x45?
Är det den som mäter 27x45?
Eller manuell CPCP:Nej, den här är mindre. Ca 23x42 mm om jag inte minns fel och avsevärt tunnare då den stora är en automat.