• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Testade denna i medium på Jarl i GBG. Risigt ljus för wrist shot men sjukt bra klocka. Blev helt nerkärad. Vansinnigt bra tom. 61600kr i stål. Gummiskydd på sidorna så den är ytterligare lite mer slimmad egentligen
IMG_20180802_104814.jpg
IMG_20180802_104759.jpg
Fan vad fin den är!
Dock så tycker jag den är lite dyr :hungover: kan ju nästan få en rolex-sport-stål för dem pengarna!! ;) ;)
Vet du hur står rabbatt man kan förvänta sig på cartier? Är det som omega där du nästan kan "förvänta" dig 20%?

Fan vad fin den är!
Dock så tycker jag den är lite dyr :hungover: kan ju nästan få en rolex-sport-stål för dem pengarna!! ;) ;)
Vet du hur står rabbatt man kan förvänta sig på cartier? Är det som omega där du nästan kan "förvänta" dig 20%?
Även om jag tycker den är lite för kort och tjock så är den ju roligare än de flesta stålsport Rolex

Senast ändrad:
Ute på språng i kvarteren!
Mindre bra bild, mindre glamourös - Men att den ändå funkar till ALLT den här santosen!!

Bekvämaste klockan jag ägt hittills! Rekommenderas starkt till de som tvekar / är nyfikna att prova en snarast!

Bilagor

• Snapchat-1331397030.jpg
    Snapchat-1331397030.jpg
    82.9 KB · Visningar: 5
Känner sig alltid stilig med en Cartier på handleden.

20180815_095349.jpg
Alltså man gör ju verkligen det! Och dom funkar till absolut allt. Man ser väl mest kostymer i kombination med Cartier här i tråden och runt om i världen, men jag kör min Tank till jeans, kängor och flanellskjorta + helskägg utan några som helst problem. Ska satsa på att klä mig i hipsterkostym i höst, och då kommer Cartier göra susen.

Tillbaka
Topp