Personligt tycke och smak. Inte mint då mao, men ser bra ut.omöjligt och tajta till ett steg till, om jag inte ska få blodstopp. Den hamnar där normalt annars, nog bara när jag tog bilden som det blev så.
Ja, borstade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Personligt tycke och smak. Inte mint då mao, men ser bra ut.omöjligt och tajta till ett steg till, om jag inte ska få blodstopp. Den hamnar där normalt annars, nog bara när jag tog bilden som det blev så.
Ja, borstade.
Jag har 18cm
Tack!Snygg! Vad är det för referens?
Kan tyvärr inte hjälpa dig men är det rätt länk till den där?Min syster vill komplettera sin tank med en tidsenlig box och gärna booklets. Någon som vet hur boxen ska se ut? Ska vara från ca 1990.
Nej men hon vill ha det såKan tyvärr inte hjälpa dig men är det rätt länk till den där?
Vanligt bygellås? Jag som funderade på att köpa ett i guld för att ersätta ett viklås.Det är något speciellt med en Cartier... Känns bra att ha en i lådan igen.
Ingen här i tråden som råkar sitta på ett 16 mm spänne i stål? Listar 1500 kr...
Vanligt bygellås? Jag som funderade på att köpa ett i guld för att ersätta ett viklås.
När du sen eventuellt får andra Tank(ar) skickar du bara ett PM till mig så löser vi problemetÄr riktigt nöjd efter en dryg månad.
Ingen större risk, gillar inte alls tanken lika mycket.När du sen eventuellt får andra Tank(ar) skickar du bara ett PM till mig så löser vi problemet
Jag ÄLSKAR Tank och din Santos är sjukt finIngen större risk, gillar inte alls tanken lika mycket.
Tack!Jag ÄLSKAR Tank och din Santos är sjukt fin
Udda position på datumet, ser lite skevt ut.Klockspaning fortsätter, pantbank denna gång. Santos Quartz, ser ut som en i titan?
Svårt att fota i skyltfönster dock...
Kan inte bestämma mig om det är nåt att kika närmare på..
Har aldrig sett förut!Udda position på datumet, ser lite skevt ut.
Vad är det för band du kör? Snyggt!Det är något speciellt med en Cartier... Känns bra att ha en i lådan igen.
Ingen här i tråden som råkar sitta på ett 16 mm spänne i stål? Listar 1500 kr...
Cartier Basculante 2390
Vad är det för band du kör? Snyggt!
Den är ovanlig, vet inte om jag sett den på andra än den @jabla har här ovan. Oftast en teknik man ser på de dyrare modellerna. Själv är jag svag för den blanka emaljliknande men de har alla sin charm.Har funderat lite kring den vågiga tavlan på santos... Är det något specifikt årtionde/tidsperiod som gäller eller är den återkommande?
Jag har sett den lite då och då på chrono, men inte noterat om det är samma ref. Har för mig att dem jag har sett på chrono har varit 80talare (brasklapp). Jag gillar den emaljliknande också, som i mitt tycke gör sig själv mer rättvisa i verkligheten än på bild, men är svag för vågmönstret också. Gillar iofs det mesta cartier gör så länge det inte går att klubba ihjäl ett mindre djur med klockan.Den är ovanlig, vet inte om jag sett den på andra än den @jabla har här ovan. Oftast en teknik man ser på de dyrare modellerna. Själv är jag svag för den blanka emaljliknande men de har alla sin charm.
Tror inte de finns på så gamla? Kan bara minnas att jag sett dem på Galbée och inte på Carrée. Vi vet att de finns på automatiska Galbée i 29 mm, frågan är om det finns fler.Jag har sett den lite då och då på chrono, men inte noterat om det är samma ref. Har för mig att dem jag har sett på chrono har varit 80talare. Jag gillar den emaljliknande också, som i mitt tycke gör sig själv mer rättvisa i verkligheten än på bild, men är svag för vågmönstret också. Gillar iofs det mesta cartier gör så länge det inte går att klubba ihjäl ett mindre djur med klockan.
Tänkte precis lägga in en Edit på att jag nog fan tror att dem jag har sett har varit tidigt 2000 tal, dvs galbee, typ: https://www.chrono24.se/cartier/santos-galbee-2319-like-new--id8189285.htmTror inte de finns på så gamla? Kan bara minnas att jag sett dem på Galbée och inte på Carrée. Vi vet att de finns på automatiska Galbée i 29 mm, frågan är om det finns fler.
Min är en 2005 för dem som inte orkar läsa ikapp.Tänkte precis lägga in en Edit på att jag nog fan tror att dem jag har sett har varit tidigt 2000 tal, dvs galbee, typ: https://www.chrono24.se/cartier/santos-galbee-2319-like-new--id8189285.htm
Säkra källor med andra ord..Har bildgooglat en halvtimma och hittar endast galbeé mellan 2000-2006 med vågmönster. Så stark killgissning är att de endast producerades däremellan.