Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En helt annan Santos men också en favorit:Min favorit. Sitter på minst en gång varje dag.
Materiell kärlek och lycka varje gång man sneglar på den.
![]()
Har funderat på en sådan till damen, alternativt en vintage tank eller en Octagon.En helt annan Santos men också en favorit:![]()
För mig är den gångbar i de flesta sammanhang (kontoret, på cykeln, ledig, landet mm), lätt att matcha. Har används flitigt i sommar, får om det blir vintervila som förra Santosen.
Såg en Octagon på Insta som förvånande nog satt snyggt på läderband... Fast det är ju länken till santos som gör 50% av klockan.Har funderat på en sådan till damen, alternativt en vintage tank eller en Octagon.
Svåra val...![]()
Sportsantos!![]()
Aldrig sett förut. Galet plottrig tavla men coola pushers!
Är den badbar?En helt annan Santos men också en favorit:![]()
För mig är den gångbar i de flesta sammanhang (kontoret, på cykeln, ledig, landet mm), lätt att matcha. Har används flitigt i sommar, får om det blir vintervila som förra Santosen.
Tycker nog alla Santos är lite sportiga, vissa bara till utseendet iofs. Ultratunna Dumont är inte så tät...Sportsantos!![]()
Inte detta ex. Ska lämna in den för täthetsservice nästa gång jag är i storbyn.Är den badbar?
Tycker nog alla Santos är lite sportiga, vissa bara till utseendet iofs. Ultratunna Dumont är inte så tät...
Såg en Octagon på Insta som förvånande nog satt snyggt på läderband... Fast det är ju länken till santos som gör 50% av klockan.
Såg denna på Kaplans och tänkte direkt på dig @Aurum
Denna borde väl vara något för dig?
![]()
Ring, Smycken - Varunummer 1 954 830
CARTIER, ring, Panthère, 18K guld, gula och vita briljantslipade diamanter ca 7,04 ctv, ca TW/VVS, 2 droppslipade smaragder ca 1,00 ctv, onyx, ref AGA 219, stl 17,5 mm, vikt 54,1 g, certifikat, originaletui, ytterkartong, ena smaragden har ett minimalt nagg.www.kaplans.se
Bra exit-trio! Ska stål-carreen ha borstad glasring? Riktigt snyggt oavsett vad.Nykär, tycker stålcarreen står sig rätt bra i konkurrensen. Carree må var dyr idag, men vad förutom RO ger samma känsla på handleden?
Är man färdig nu? Kanske räcker…
![]()
Nej, det finns alltid något nytt kul att jaga.
Sexiga Santos!Nykär, tycker stålcarreen står sig rätt bra i konkurrensen. Carree må var dyr idag, men vad förutom RO ger samma känsla på handleden?
![]()
Stålcarrée med den eller burgundytavlan är otroligNykär, tycker stålcarreen står sig rätt bra i konkurrensen. Carree må var dyr idag, men vad förutom RO ger samma känsla på handleden?
![]()
Med röd eller grå borstad tavla verkar de varit så från fabrik. Även platina verkar varit borstade.Bra exit-trio! Ska stål-carreen ha borstad glasring? Riktigt snyggt oavsett vad.
Det är den röda, men är väldigt mörk.Stålcarrée med den eller burgundytavlan är otrolig
Ah okey, vansinnigt snyggt!Med röd eller grå borstad tavla verkar de varit så från fabrik. Även platina verkar varit borstade.
Jag borstade ju dock den själv då jag inte litar på Cartier där.
Nykär, tycker stålcarreen står sig rätt bra i konkurrensen. Carree må var dyr idag, men vad förutom RO ger samma känsla på handleden?
![]()