• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

JoelD

Rolex
2-Faktor
Nytt band från Hirsch. Inte dödsexalterande kanske! Men bara nåt annat än fabriksbandet (som jag egentligen tycker är helt okej trevligt meeeeen man vill ju ha något man valt själv). Också konsten att få en pytteliten klocka att nästan se stor ut på bild...

1692720078289.png
 

Alblundgren

Breitling
Är det någon i denna tråd som sitter på en

Cartier Santos 100 med måtten 33x32.5 och som kan tänka sig dela en bild hur den sitter på armen?​

Uppskattas enormt 🙏🏽
 

martaSM30

Audemars
Min favorit. Sitter på minst en gång varje dag.
Materiell kärlek och lycka varje gång man sneglar på den.

030F9E7C-EAB7-443B-977A-D0302983A8F3.jpeg
En helt annan Santos men också en favorit:
IMG_9122.jpeg

För mig är den gångbar i de flesta sammanhang (kontoret, på cykeln, ledig, landet mm), lätt att matcha. Har används flitigt i sommar, får om det blir vintervila som förra Santosen.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor

Thunell

Panerai
2-Faktor
Såg denna på Kaplans och tänkte direkt på dig @Aurum
Denna borde väl vara något för dig? 😂🤪

 

evki

Audemars
2-Faktor
Såg denna på Kaplans och tänkte direkt på dig @Aurum
Denna borde väl vara något för dig? 😂🤪


Det är han som lämnade in ringen. Höga räntor osv.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Nykär, tycker stålcarreen står sig rätt bra i konkurrensen. Carree må var dyr idag, men vad förutom RO ger samma känsla på handleden?

Är man färdig nu? Kanske räcker…
IMG_6114.jpeg

Nej, det finns alltid något nytt kul att jaga.

Men wow! Bra fångst. Skicket ser föredömligt ut på den bilden - hade inte förväntat mig något annat iof.

Och grym färg på tavlan!
 
Topp