Watchme24seven
Basic
Ja super nöjd!! Hade faktiskt turen av att köpa den av min kompis Varit i min ägo 1år baraCool! Någon gång ska jag ha en Americaine, måste hitta rätt storlek bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja super nöjd!! Hade faktiskt turen av att köpa den av min kompis Varit i min ägo 1år baraCool! Någon gång ska jag ha en Americaine, måste hitta rätt storlek bara
Guld och svart ärRiktigt bra..
Bättre opolerade.Riktigt bra..
Mycket bra den där Fin färg på tavlan.Nog den klocka som får mest handledstid just nu
Hade kollat med Cartierbutiken eller AD då jag själv inte kan avgöra äktheten.Har köpt en must de Cartier från 80-talet och är på jakt efter ett passande spänne. Någon som kan mer om dessa? Är ebay pålitligt när det kommer till spännen? Hittade några på ebay men vet inte vilken som verkar bäst. Kanske någon har någon erfarenhet av någon av handlarna? Bilderna är ju också riktigt dåliga. Alla tips mottages med stor glädje.
Länkar till ebay:
HEBILLA ORIGINAL CARTIER NUEVA 16 mm-GENUINE BUCKLE CARTIER GOLD 16mm | eBay
CHAPADA EN ORO 16mm. Modo de envío.www.ebay.com
FIBBIA CARTIER LAMINATA ORO 16 mm BUCKLE CARTIER 16 mm GOLD PLATED | eBay
LAMINATA ORO. GOLD PLATED. MATERIAL : gold plated. MATERIALE : placcata oro. MISURA : mm 16 - misura interna. Ricordati di inserirmi all'elenco dei preferiti!www.ebay.com
LAMINATA ORO. MATERIALE : laminata oro. GOLD PLATED. MATERIAL: gold plated. MISURA : mm 16 - misura interna. Ricordati di inserirmi all'elenco dei preferiti!www.ebay.com
Mycket bra den där.Röd idag.
Jag har ingen erfarenhet av varken eBay eller säljaren. Däremot ser de ut som det spänne jag köpt på Kaplans. Inga stämplar eller så. Priset ligger kring där jag köpte mitt för. Kanske inte den störstan hjälpen, men ser ok ut och priset verkar stämma.Har köpt en must de Cartier från 80-talet och är på jakt efter ett passande spänne. Någon som kan mer om dessa? Är ebay pålitligt när det kommer till spännen? Hittade några på ebay men vet inte vilken som verkar bäst. Kanske någon har någon erfarenhet av någon av handlarna? Bilderna är ju också riktigt dåliga. Alla tips mottages med stor glädje.
Länkar till ebay:
HEBILLA ORIGINAL CARTIER NUEVA 16 mm-GENUINE BUCKLE CARTIER GOLD 16mm | eBay
CHAPADA EN ORO 16mm. Modo de envío.www.ebay.com
LAMINATA ORO. GOLD PLATED. MATERIAL : gold plated. MATERIALE : placcata oro. MISURA : mm 16 - misura interna. Ricordati di inserirmi all'elenco dei preferiti!www.ebay.com
LAMINATA ORO. MATERIALE : laminata oro. GOLD PLATED. MATERIAL: gold plated. MISURA : mm 16 - misura interna. Ricordati di inserirmi all'elenco dei preferiti!www.ebay.com
Hade kollat med Cartierbutiken eller AD då jag själv inte kan avgöra äktheten.
Tack för input. Kontaktade Cartierbutiken i Stockholm. Ett nytt kostar runt 1100,- så jag kommer gå dit istället. Känns värt ett par hundralappar extra för att garanterat veta äktheten.Jag har ingen erfarenhet av varken eBay eller säljaren. Däremot ser de ut som det spänne jag köpt på Kaplans. Inga stämplar eller så. Priset ligger kring där jag köpte mitt för. Kanske inte den störstan hjälpen, men ser ok ut och priset verkar stämma.
Vilken AD?Fick erbjudande hos en AD om en Cartier Santos Medium där han sa att han kan göra något med priset. Vad skulle ni säga man kan få ned från 89.000kr?
Vad var listpriset för Santos Medium för något år sen
Vill gärna hålla det för mig själv då det är en personlig säljare till migVilken AD?
Okej. Du kan gärna skicka PM och så gärna informera mig om vilken rabatt du fick till slut Om du vill =)Vill gärna hålla det för mig själv då det är en personlig säljare till mig
När jag köpte min förra våren listade den 70k, höjdes sedan till 76 ganska kort därpå följt av två höjningar till.Fick erbjudande hos en AD om en Cartier Santos Medium där han sa att han kan göra något med priset. Vad skulle ni säga man kan få ned från 89.000kr?
Tvåton och vit tavla är oftast bra faktiskt. Att Cartier gör det typ bäst hjälper ju till.Nu i lite bättre ljus. Har haft en vedome i stål tidigare, inte alls samma känsla som i two tone. Det är något med cartier och two tone Nu är det bara att hoppas att ett batteribyte kan få liv i den.
Inget man lägger tankarna på men du har nog helt rätt. Märker att även oinsatta i klockor reagearar på det då mina kollegor för första gången på länge kommenterat min klocka hahaTvåton och vit tavla är oftast bra faktiskt. Att Cartier gör det typ bäst hjälper ju till.
Man vet att man valt rätt när kollegor kommenterar vintage Cartier som damklockor. Kanske den bästa komplimangen man kan fåInget man lägger tankarna på men du har nog helt rätt. Märker att även oinsatta i klockor reagearar på det då mina kollegor för första gången på länge kommenterat min klocka haha
Oavsett rabatt, klart du skall ha en Medium, lätt Cartier bästa moderna sportreferens och det bästa som hänt deras utbud på evigheterFick erbjudande hos en AD om en Cartier Santos Medium där han sa att han kan göra något med priset. Vad skulle ni säga man kan få ned från 89.000kr?