Haha och något spännande designkoncept längst ner på hyllan ocksåÄNTLIGEN hittade jag orginalet. Så trist när nya märken som Cartier ska sno designen från anrika tillverkare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha och något spännande designkoncept längst ner på hyllan ocksåÄNTLIGEN hittade jag orginalet. Så trist när nya märken som Cartier ska sno designen från anrika tillverkare
Enig, og originalen Regal har posisjonert alle skruene på bezel likt.ÄNTLIGEN hittade jag orginalet. Så trist när nya märken som Cartier ska sno designen från anrika tillverkare
Det är en bra tell för att se vilka som lagt ner sig lite extraEnig, og originalen Regal har posisjonert alle skruene på bezel likt.
Löjligt bra!Cartier Vendome Bi-Plan
Längtar efter min tank, har varit borta en månad på serviceMycket ws nu men så är det när man har ny klocka. Ni får stå ut...
Det kan jag förstå. Vad har du för tank? Har inte varit med i tråden så längeLängtar efter min tank, har varit borta en månad på service
En Tank Mini från ~89Det kan jag förstå. Vad har du för tank? Har inte varit med i tråden så länge
Jag kör 17mm! Hellre glipa än tilltryckt!Gårdagens. Ber om ursäkt för glappet på bandet. 17 mm för litet och 18 mm för stort, vad gör man...? Syns knappt i verkligheten men på bild...
Någon annan som haft en must och använt Molequins band? Körde ni på 17 eller 18 mm? Ping @Jesborn
Beställ måttsytt, t.ex. från @danko. Förutom rätt bredd är det nice med precis rätt längd.Gårdagens. Ber om ursäkt för glappet på bandet. 17 mm för litet och 18 mm för stort, vad gör man...? Syns knappt i verkligheten men på bild...
Någon annan som haft en must och använt Molequins band? Körde ni på 17 eller 18 mm? Ping @Jesborn
Vilken godbit!
Krons/Nymans hjälpte mig med det när jag skulle beställa ett grönt alligator.Någon som lyckats få information från Cartier vilka färger på alligator och kalv som går att beställa till Santos Medium? Lite svårt att få information från de på distans via chatten på hemsidan…
Det fanns tidigare möjlighet på Cartier hemsida att se alla tillgängliga alligator-/kalvband och konfigurera Santos virtuellt, verkar tyvärr som att denna funktionalitet plockats bortNågon som lyckats få information från Cartier vilka färger på alligator och kalv som går att beställa till Santos Medium? Lite svårt att få information från de på distans via chatten på hemsidan…
Det fanns tidigare möjlighet på Cartier hemsida att se alla tillgängliga alligator-/kalvband och konfigurera Santos virtuellt, verkar tyvärr som att denna funktionalitet plockats bort
Till medium har jag svart alligator och mörkbrunt kalv, samt det ljusbruna som ingår vid nyköp. Märkligt att dessa inte dyker upp via länken.Fick denna från @carlmartin men jag får inte upp fler alternativ än ett: https://int.cartier.com/en/collections/watches/selections/strapconfigurator.html
Byt mellan material och storlek på klocka.Fick denna från @carlmartin men jag får inte upp fler alternativ än ett: https://int.cartier.com/en/collections/watches/selections/strapconfigurator.html
Just det du visar på bilden kan inte jag få fram oavsett vilket land jag testarByt mellan material och storlek på klocka.
Funkar även bättre på andra länders sidor. Australien hade många tidigare men verkar inte funka alls nu.
Jag som lagt beige i kundkorgen och klippt dåligt.Just det du visar på bilden kan inte jag få fram oavsett vilket land jag testar
Sen är jag förvisso färgblind men inte är det nedersta ett beige calf?
Den jag tänkte på, fanns en massa olika alligator-/kalvskinnsband att välja mellan där tidigareFick denna från @carlmartin men jag får inte upp fler alternativ än ett: https://int.cartier.com/en/collections/watches/selections/strapconfigurator.html
Fin, kul med nytt! Tycker grönt är grymt till rosé, mitt är dock mörkmörk grönt, inte så spejsigt som du är ute efter kanske.Tack alla ovan!
Vill ha någon ”galen” färg. Får se var jag landar, ska gå att specialbeställa via Jarl Sandin. Kör vidare på grått på min nyinköpta Santos i roséguld ref WGSA0028.
Gör sig riktigt bra på blått band, både alligator och kalvJag sparade ner några bilder för ett tag sedan på de band jag tyckte såg bäst ut och var sugen på att skaffa. Det är inte alla som fanns, men till lite hjälp kanske det är.
Nu kommer en bildbomb!
Håller med! Blått är alltid tacksamt med tanke på visare och krona. Min favorit är nog ändå grått alligator.Gör sig riktigt bra på blått band, både alligator och kalv
Får man skit om man tycker att det är där cartiers moderna designer hör hemma?ÄNTLIGEN hittade jag orginalet. Så trist när nya märken som Cartier ska sno designen från anrika tillverkare
Nja detta är ju ett diskussionsforum så olika åsikter är ju välkomna. Sen kanske inte detta är den bästa tråden för medhåll men det är du nog inte ute efterFår man skit om man tycker att det är där cartiers moderna designer hör hemma?