Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mesh på en 2656. Samlingens sport/sommar. Fungerar eller inte?
Mesh på en 2656. Samlingens sport/sommar. Fungerar eller inte?
Vilken årsmodell är detta? Älskar den brushade finish:en.Idag blir det Cartier!
Har ingen länk, sitter på läder. Kosta 38 papp om man ska köra länkNeeeej, på med vanliga länken
Haha jag gillar den
Vet ej, men antagligen tidigt 2000-tal.Vilken årsmodell är detta? Älskar den brushade finish:en.
Det är det som är det härliga! Smaken är som baken. Kör bara kör!Haha jag gillar den
Svedan som i alla fall jag känner i ögonen är stark.Mesh på en 2656. Samlingens sport/sommar. Fungerar eller inte?
Cartier kommer stämma dig!Mesh på en 2656. Samlingens sport/sommar. Fungerar eller inte?
Svedan som i alla fall jag känner i ögonen är stark.
Tackar för svaret!Vet ej, men antagligen tidigt 2000-tal.
Börjar gilla den där mer och mer, måste nog testa snart!Glad att jag fick ta över vårdnaden av den här trevliga klockan.
Svårt att förklara mitt ordval men tycker den klockan ser så oerhört mysig ut. Grattis, ser ut att passa dig väl!Glad att jag fick ta över vårdnaden av den här trevliga klockan.
Tack! Jag måste säga att den görs verkligen inte rättvisa på bild heller. Värmen från guldet och den detaljrika tavlan är helt omöjligt att fånga på ett bra sätt. Citatet ”Den måste upplevas live” passar bra i det här fallet.Svårt att förklara mitt ordval men tycker den klockan ser så oerhört mysig ut. Grattis, ser ut att passa dig väl!
Fräsch.Glad att jag fick ta över vårdnaden av den här trevliga klockan.
Den heter Cartier Ronde 2616 och kommer från deras "Collection Privée". Mäter 33,5mm i diameterFräsch.
Vad heter modellen och hur stor är den?
Fantastisk! Avundsjuk....Glad att jag fick ta över vårdnaden av den här trevliga klockan.
Riktigt snygg modell.Lite nyfiken på hur den hade sett ut med borstad glasring a la Carrée. En riktig gada iaf, även om tank kanske är mer gada egentligen
Integrerat sportstål är ju alltid integrerat sportstål och är väl generellt ansett som en GADA. Men Tank passar egentligen bättre till det mesta då den antingen smälter in bättre så som till en kostym eller värre och blir en skönare kontrast till tex t-shirts jeans. Högst subjektivt såklart och för tillfället äger jag inte ens en Tank så jag säger väl emot mig själv. Bara börjat känna (som @Aurum skrev) att Tank nog är den fulländade klockan all time.Riktigt snygg modell.
Jag är nyfiken på vad som gör att du tycker Tank är mer GADA? Bara av intresse.
Stilmässigt håller jag med om att tanken fungerar överallt, däremot är jag ofta nojig när jag bär den att den ska repas. Borde kanske köpt en i stålIntegrerat sportstål är ju alltid integrerat sportstål och är väl generellt ansett som en GADA. Men Tank passar egentligen bättre till det mesta då den antingen smälter in bättre så som till en kostym eller värre och blir en skönare kontrast till tex t-shirts jeans. Högst subjektivt såklart och för tillfället äger jag inte ens en Tank så jag säger väl emot mig själv. Bara börjat känna (som @Aurum skrev) att Tank nog är den fulländade klockan all time.
Så är det med alla guldklockor tycker jag Santosen är ju inte direkt känd för att vara speciellt reptålig heller - därför jag gillar min som redan fått sina smällar men ff har en fin form! Ska man göra lite äventyr kan man ta G-shocken !Stilmässigt håller jag med om att tanken fungerar överallt, däremot är jag ofta nojig när jag bär den att den ska repas. Borde kanske köpt en i stål
Jag vet, det är det jobbiga med guldisar. ChampagneproblemSå är det med alla guldklockor tycker jag Santosen är ju inte direkt känd för att vara speciellt reptålig heller - därför jag gillar min som redan fått sina smällar men ff har en fin form! Ska man göra lite äventyr kan man ta G-shocken !