• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Mesh på en 2656. Samlingens sport/sommar. Fungerar eller inte?
20240203_145218.jpg

Svårt att förklara mitt ordval men tycker den klockan ser så oerhört mysig ut. Grattis, ser ut att passa dig väl!
Tack! Jag måste säga att den görs verkligen inte rättvisa på bild heller. Värmen från guldet och den detaljrika tavlan är helt omöjligt att fånga på ett bra sätt. Citatet ”Den måste upplevas live” passar bra i det här fallet.

Riktigt snygg modell. 👍🏽
Jag är nyfiken på vad som gör att du tycker Tank är mer GADA? Bara av intresse. 😀
Integrerat sportstål är ju alltid integrerat sportstål och är väl generellt ansett som en GADA. Men Tank passar egentligen bättre till det mesta då den antingen smälter in bättre så som till en kostym eller värre och blir en skönare kontrast till tex t-shirts jeans. Högst subjektivt såklart och för tillfället äger jag inte ens en Tank så jag säger väl emot mig själv. Bara börjat känna (som @Aurum skrev) att Tank nog är den fulländade klockan all time.

Integrerat sportstål är ju alltid integrerat sportstål och är väl generellt ansett som en GADA. Men Tank passar egentligen bättre till det mesta då den antingen smälter in bättre så som till en kostym eller värre och blir en skönare kontrast till tex t-shirts jeans. Högst subjektivt såklart och för tillfället äger jag inte ens en Tank så jag säger väl emot mig själv. Bara börjat känna (som @Aurum skrev) att Tank nog är den fulländade klockan all time.
Stilmässigt håller jag med om att tanken fungerar överallt, däremot är jag ofta nojig när jag bär den att den ska repas. Borde kanske köpt en i stål:bag:

Stilmässigt håller jag med om att tanken fungerar överallt, däremot är jag ofta nojig när jag bär den att den ska repas. Borde kanske köpt en i stål:bag:
Så är det med alla guldklockor tycker jag :D Santosen är ju inte direkt känd för att vara speciellt reptålig heller - därför jag gillar min som redan fått sina smällar men ff har en fin form! Ska man göra lite äventyr kan man ta G-shocken !

Tillbaka
Topp