• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

IMG_8122.jpeg
IMG_8116.jpeg

@Gary Coleman sålde en vass, som dessvärre inte din är, med grå tavla för 80k i somras typ.
Stämmer bra. Min bild är att kombinationen helstål/2960 med grå slate tavlan är mer populär och betingar högre pris än samma tavla på tvåton/2961. Samtidigt stack priserna iväg rejält under hösten på dessa Carrée, månaderna efter jag avyttrade min. Minns ej vad @Aurum sålde sin med burgundy tavla för? @TobiasSa

Stämmer bra. Min bild är att kombinationen helstål/2960 med grå slate tavlan är mer populär och betingar högre pris än samma tavla på tvåton/2961. Samtidigt stack priserna iväg rejält under hösten på dessa Carrée, månaderna efter jag avyttrade min. Minns ej vad @Aurum sålde sin med burgundy tavla för? @TobiasSa
Typ 140’, orimligt men de som är till salu ligger där. Gråa helstål ännu högre

"Amazing price" jämfört med dem andra som är ute för över 200.
Bryr mig oftast inte om dåliga exemplar men denna var komiskt dåligt.
Ändå bra lustigt hur marknaden fungerar. Den tidigare klart minst populära slate tavlan. Här tillsammans med den fula godron-länken som ingen ville ha. Var ju inte allt för längesedan endast en av ”defekterna” i form av tavla eller länk skulle gjort denna svårsåld för typ 25-30k.
IMG_5960.png

Ändå bra lustigt hur marknaden fungerar. Den tidigare klart minst populära slate tavlan. Här tillsammans med den fula godron-länken som ingen ville ha. Var ju inte allt för längesedan endast en av ”defekterna” i form av tavla eller länk skulle gjort denna svårsåld för typ 25-30k.
IMG_5960.png
Minns när en grå circkulerade på ks här för ca 14-15k.

IMG_5960.png
Den var iaf vass. Servicetavla.

Hej! Ser denna för polerad ut för era tränade ögon? Vet liksom inte vad jag ska leta efter för tecken när jag plöjer igenom Chronos utbud..

Allt gott
Erik

Bilagor

• IMG_6336.png
    IMG_6336.png
    299.3 KB · Visningar: 18
  • IMG_6335.png
    IMG_6335.png
    262 KB · Visningar: 16
  • IMG_6334.png
    IMG_6334.png
    273.9 KB · Visningar: 16