Är ju knepig bandbredd (20,5 om jag inte missminner mig) men Molequin kanske har något? Camille Fournet? Hermès?Håller med om tjockleken. Har haft svårt att hitta bra utbud av band. Tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är ju knepig bandbredd (20,5 om jag inte missminner mig) men Molequin kanske har något? Camille Fournet? Hermès?Håller med om tjockleken. Har haft svårt att hitta bra utbud av band. Tips?
Jävlar vad jag vill ha en Santos igen. Och då vill jag ha tvåton. Ser riktigt fina utDen fula kusinen från landet - Cartier Santos Octogonale.
Tack för tips! CF's MTO-tjänst verkar göra jobbet.Är ju knepig bandbredd (20,5 om jag inte missminner mig) men Molequin kanske har något? Camille Fournet? Hermès?
Har för mig att jag har läst att det var trendigt på 80-talet i t ex Italien. Dam datejust bars som ett armband. Trendiga 25 åringar har blivit gubbar idag.Jo den ser rätt liten ut. Kul spaning här vid medelhavet, finns en hel del gubbar med damur. Små oysterboetter med länk. Kul fenomen även om jag tycker det ser lite galet ut.
Helt klart så. Men även sett relativt trendiga ungdomar med små ur.Har för mig att jag har läst att det var trendigt på 80-talet i t ex Italien. Dam datejust bars som ett armband. Trendiga 25 åringar har blivit gubbar idag.
Grym ju.Dag två på armen, fortfarande oklart vad jag tycker om den
Jag diggar den sjukt cool när den väl sitter på handledenDag två på armen, fortfarande oklart vad jag tycker om den
Grym ju.
Rolig modell för små pengar iaf.Jag diggar den sjukt cool när den väl sitter på handleden
Ganska häftig. Hojta till om du tänker släppa den i närtid.Dag två på armen, fortfarande oklart vad jag tycker om den
Dag två på armen, fortfarande oklart vad jag tycker om den
Tycker du bär upp den väl!Dag två på armen, fortfarande oklart vad jag tycker om den
Utifrån vad som legat ute här på KS så skulle jag säga att det är ett rejält överpris. Men sen är jag inte expert hellerBehöver er hjälp, Cartier-kännare! Besökte en person idag som säljer sin guldpläterade Cartier Tank Vermeil (must de Cartier) i kvarts för 9 000 kr från 80-talet. Varken originallåda och papper finns. Jag fick ett bra intryck av klockan, inga synliga repor, rost etc. Armbandet var dock inte original och dessutom rätt fult. Men är 9 000 ett rimligt pris för en sådan?
/Förstagångs-Cartier-spekulant
Vet du ungefär hur mycket de har gått för på KS?Utifrån vad som legat ute här på KS så skulle jag säga att det är ett rejält överpris. Men sen är jag inte expert heller
Just nu ligger det ute en nyservad för ca 4,5 som dessutom legat ett tag. Kaplans säljer titt som tätt och aldrig sett dom gå över 6k men kan ha fel återigen. Men en Must de Cartier Vermeil för 9k hade jag nog passat på. Men det är bara jag och jag äger dessutom inte någon CartierVet du ungefär hur mycket de har gått för på KS?
Den som är nämnd ovan har beläggningen släppt på. Jag skulle säga 5,5-6,5 om den håller tiden och är i så bra skick som du säger tror det gick en fullset med precis allt för 10k här för ett tag sedanVet du ungefär hur mycket de har gått för på KS?
Är ny på KS. Var hittar den för 4.5 vars beläggning hade släppt?Den som är nämnd ovan har beläggningen släppt på. Jag skulle säga 5,5-6,5 om den håller tiden och är i så bra skick som du säger tror det gick en fullset med precis allt för 10k här för ett tag sedan
https://klocksnack.se/search/8273371/?q=Vermeil&o=date&c[node]=11Är ny på KS. Var hittar den för 4.5 vars beläggning hade släppt?
Tackar!https://klocksnack.se/search/8273371/?q=Vermeil&o=date&c[node]=11
Där har du många liknande annonser
Låter mycket dyrt. Guldlagret är tunt, överväg en i solitt guld.Behöver er hjälp, Cartier-kännare! Besökte en person idag som säljer sin guldpläterade Cartier Tank Vermeil (must de Cartier) i kvarts för 9 000 kr från 80-talet. Varken originallåda och papper finns. Jag fick ett bra intryck av klockan, inga synliga repor, rost etc. Armbandet var dock inte original och dessutom rätt fult. Men är 9 000 ett rimligt pris för en sådan?
Jag sålde en manuell pläterad tank med lite trist glas och nagg i pläteringen för typ 2200 för kanske 1.5 år sedan. Nu verkar priserna stigit en del men 9 000 låter svindyrt.Behöver er hjälp, Cartier-kännare! Besökte en person idag som säljer sin guldpläterade Cartier Tank Vermeil (must de Cartier) i kvarts för 9 000 kr från 80-talet. Varken originallåda och papper finns. Jag fick ett bra intryck av klockan, inga synliga repor, rost etc. Armbandet var dock inte original och dessutom rätt fult. Men är 9 000 ett rimligt pris för en sådan?
Listade några tillverkare högre upp på sidantips på brunt crocoband till min cartier tank solo large?
Paketöppning ikväll!
Börjar med den mycket eleganta väskliknande påsen
Vill se vill se!!