Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sluta retas! Visa grejernaInte varje dag man hämtar ut en helt ny Cartier från lokala ADn.
Inte varje dag man hämtar ut en helt ny Cartier från lokala ADn.
Grattis!Här kommer skönheten. Så snygg, så elegant! Har firat den ikväll tillsammans med flickvännen på Björns Bar
Och nu med rätt datum dessutom
Wow! GrattisOch nu med rätt datum dessutom
GrymHär kommer skönheten. Så snygg, så elegant! Har firat den ikväll tillsammans med flickvännen på Björns Bar
Grym
Grattis!
HahaTack, nu är vi nästan buksvågrar haha
Det behöver inte vara krångligare än så här. Mycket bra!Senaste nytillskottet i klocklådan. Tank Solo large.
Känner inte att det behövs ett val, båda behövs.Har länge sneglat på Cartier och blir nog min nästa investering. Måste ju blicka framåt, köpte en submariner för 2 veckor sen .
Har länge kikat på tanken då jag tycker den är en sjukt trevlig dressars, men även Santosen har fått mitt intresse. Ni som har ge gärna feedback till en beroende klocksamlare
En kan ju gärna vara i guld, känner jag.Känner inte att det behövs ett val, båda behövs.
Eller platina? Men ärligt är det ju två rätt olika ur i sina flesta utföranden. Santos sport och Tank elegans.En kan ju gärna vara i guld, känner jag.
Den är fin! Jag gör också debut här i tråden med samma variant fast på länk, helnöjd än så länge!Senaste nytillskottet i klocklådan. Tank Solo large.
Om du kan tänka dig den äldre Santosen, som har en klart bättre storlek 29x29, och med kvarts så får man en för 15-20. Därmed är det förhoppningsvis inte helt ekonomiskt omöjligt att skaffa båda.Har länge sneglat på Cartier och blir nog min nästa investering. Måste ju blicka framåt, köpte en submariner för 2 veckor sen .
Har länge kikat på tanken då jag tycker den är en sjukt trevlig dressars, men även Santosen har fått mitt intresse. Ni som har ge gärna feedback till en beroende klocksamlare
HärligtDen är fin! Jag gör också debut här i tråden med samma variant fast på länk, helnöjd än så länge!
Om du kan tänka dig den äldre Santosen, som har en klart bättre storlek 29x29, och med kvarts så får man en för 15-20. Därmed är det förhoppningsvis inte helt ekonomiskt omöjligt att skaffa båda.
Har en Tank Solo och går själv i de tankarna.
Vad får man dega för en Tank solo i runda slängar?Härligt
Om det blir en Cartier på länk blir det nog som sagt en Santos. Är nöjd med min Tank Solo på läder. Lite trist att stålvarianten som jag har säljs med ett i mitt tycke ganska trött kalvband. En omedelbar åtgärd blev därför att fixa ett krockoband.
Riktigt jäkla skitbra! Höll på att få vätskebrist av allt dreglande när jag testade den hos adHär kommer skönheten. Så snygg, så elegant! Har firat den ikväll tillsammans med flickvännen på Björns Bar
Min fru kommer begära skilsmässa hahaKänner inte att det behövs ett val, båda behövs.
Tack för tipset och din reflektion.Om du kan tänka dig den äldre Santosen, som har en klart bättre storlek 29x29, och med kvarts så får man en för 15-20. Därmed är det förhoppningsvis inte helt ekonomiskt omöjligt att skaffa båda.
Har en Tank Solo och går själv i de tankarna.
Gillar verkligen denna! Har funderar på nya drive extra flat i stål som kostymklocka men denna bild får mig att kanske tänka om.Senaste nytillskottet i klocklådan. Tank Solo large.