Ovanlig modell!
Speciellt framtagen för tråkiga möten - med dubbla urverk går tiden dubbelt så fort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ovanlig modell!
Samma här, men med Cartier vet man ju aldrig!Coolt foto, fick titta en extra gång för att fatta.
Det är GWD som pågår och Cartier deltar inte.Någon som vet om/när cartier släpper något på WW som pågår?
Watches and wonders var i april. Just nu pågår geneva watch days och Cartier är inte en av utställarna.Någon som vet om/när cartier släpper något på WW som pågår?
Det är GWD som pågår och Cartier deltar inte.
WW Shanghai pågår och Cartier är utställare, det är därför jag frågarWatches and wonders var i april. Just nu pågår geneva watch days och Cartier är inte en av utställarna.
Edit: såg att jag var tvåa på bollen
Det var mer än jag visste - kanske man får hålla lite utkik då!WW Shanghai pågår och Cartier är utställare, det är därför jag frågar
Trött man blir. Hämtade ut min Santos från services. Var väldigt tydlig med att den inte skulle poleras och det antecknades från butikens håll.
Klockan har inte en repa kvar och ser ut som ny. Är inte kunnig på detta men någonting har dom gjort med putsduk eller liknande.
Tycker det är svårt att bedöma skick på Cartier. Kan någon som är kunnig i tråden ge input om butiken har förstört formerna eller skruvskallar? @Aurum, du har ju ett hököga!
Vilket referensnummer är detta?Min säger hej
Vilket referensnummer är detta?
Kul att höra något positivt och att det löst sig någorlunda.Svarar mig själv för uppdatering. Efter många turer där Stockholmsbutiken har skött det proffsigt i mina ögon fick klockan en ny glasring. Blev även erbjuden en ny polering som jag tackade nej till.
På en Köp & Sälj nära dig…Otroligt fin!
Kul att det löste sig, och den ser ju inte alls så förstörd ut som den gjorde på tidigare bilder. Skönt! Själv har jag väntat i över tre månader, hoppas de lyssnat på mina många påtalanden om att ingen polering ska utföras...Svarar mig själv för uppdatering. Efter många turer där Stockholmsbutiken har skött det proffsigt i mina ögon fick klockan en ny glasring. Blev även erbjuden en ny polering som jag tackade nej till.
Har du fått en ersättningslänk eller är det din originallänk?Svarar mig själv för uppdatering. Efter många turer där Stockholmsbutiken har skött det proffsigt i mina ögon fick klockan en ny glasring. Blev även erbjuden en ny polering som jag tackade nej till.
Har du fått en ersättningslänk eller är det din originallänk?
Klockan ser fin ut så undrade mest ifall Cartier endast polerade glasringen vid service eller ifall även boett och länk polerades under servicen. Blev även konfunderad när du skrev att de erbjöd en ny polering. Oavsett, skönt att det löste sig för dig!Orginal. Något du tänkte på?
Mycket bra storlek! Klär dig braMin första cartier. Riktigt nöjd Tank must small.
Tack så mycketMycket bra storlek! Klär dig bra
Klockan ser fin ut så undrade mest ifall Cartier endast polerade glasringen vid service eller ifall även boett och länk polerades under servicen. Blev även konfunderad när du skrev att de erbjöd en ny polering. Oavsett, skönt att det löste sig för dig!
Kul att det löste sig, och den ser ju inte alls så förstörd ut som den gjorde på tidigare bilder. Skönt! Själv har jag väntat i över tre månader, hoppas de lyssnat på mina många påtalanden om att ingen polering ska utföras...
Kan vara dina tidigare bilder som luras men utifrån de bilder som du nu postade så tycker jag att de har gjort poleringen av länken förvånansvärt bra, men finns säkert andra som har bättre öga. Med ny glasring ser den bra ut IMO.Vet inte hur dom polerar. Hade en repa på länken nära klockan 6 som är borta. När jag beskrev min frustration om att borstningen på länken hade minskat så blev jag blev erbjuden en ny polering.
I fönsterljuset träder borstningen fram, medans i vissa vinjlar tycker jag inte dom framgår lika tydligt som tidigare. Ev så luras bilderna något.
Är väl så bra det hade kunnat bli, kan ju inte få den opolerad igen så just nu är jag nöjd. Glasringen gör verkligen stor skillnad för helhetsintrycket.
Samma här, men de flaggade för att det skulle ta lång tid över sommaren.Kul att det löste sig, och den ser ju inte alls så förstörd ut som den gjorde på tidigare bilder. Skönt! Själv har jag väntat i över tre månader, hoppas de lyssnat på mina många påtalanden om att ingen polering ska utföras...