Riktigt bra! Var köpte du bandet?Provar ett nytt band! Tunt alligator i mörkblått som ser svart ut i vissa ljus - precis som jag ville!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra! Var köpte du bandet?Provar ett nytt band! Tunt alligator i mörkblått som ser svart ut i vissa ljus - precis som jag ville!
Beställde från Leacus via Etsy! Riktigt smidig process samt att de erbjuder betalning via Klarna om det kan kännas skönare för någon.Riktigt bra! Var köpte du bandet?
Minin
Den är verkligen mini
Ge mig!Provar ett nytt band! Tunt alligator i mörkblått som ser svart ut i vissa ljus - precis som jag ville!
Hur upplevs den storleksmässigt, som en datejust?Har skjutmåttet i förrådet men med talmeter så skulle jag säga att det är 19-16
Det kommer inom kort kommer att finnas ytterligare en aktör som (auktoriserat) kommer att serva Cartier i Sverige.
Spännande!Det kommer inom kort kommer att finnas ytterligare en aktör som (auktoriserat) kommer att serva Cartier i Sverige.
Är det Two Chimps? Har för mig att jag hörde något om det för ett tag sedan.Det kommer inom kort kommer att finnas ytterligare en aktör som (auktoriserat) kommer att serva Cartier i Sverige.
Aldrig provat en irl, men tycker den ser oproportionerlig ut på bilder med den breda boetten och den smala länken, om man jämför med tidigare Santos.Fortfarande galet nöjd med denna
Om man jämför så…Aldrig provat en irl, men tycker den ser oproportionerlig ut på bilder med den breda boetten och den smala länken, om man jämför med tidigare Santos.
Kan hålla med om på vissa bilder, tex den ovan men inte alls på handledenAldrig provat en irl, men tycker den ser oproportionerlig ut på bilder med den breda boetten och den smala länken, om man jämför med tidigare Santos.
Blev skillnad när den sitter handledenKan hålla med om på vissa bilder, tex den ovan men inte alls på handleden
Mini är verkligen mini.Ojj så mini! Snyggt!
När jag jagade en Santos blev det den nya. Mycket snyggare övergång mellan klocka och länk. I mina ögon en positiv utveckling.
Ja, en del är konservativa och en del inte.
De konservativa tycker att det är fel.
Hade man kallat klockan för något annat än Santos så hade det inte varit lika fel.
Cartier vet såklart att design och tradition är nyckeln till deras framgångar och marknadsandelar. Ingen ändring görs av en slump. Tro inget annat. Det handlar om utveckling/förbättring gentemot tidigare design.
Här tycker jag de har lyckats ordentligt med den nya Santos. Men visst, jag gillar Citroen DS från 1955. Detta kunde Citroen inte förvalta. Det har Cartier lyckats med.
Santos Dumont i XL version
Sitter vääldigt bra på handleden, här 16,5 cm.Kan hålla med om på vissa bilder, tex den ovan men inte alls på handleden
Gör sig oförskämt bra på ovadderade band!Alltid roligt att vara mer nöjd med ett band för ~1000kr än ett OEM för ~5000kr. Det är något extra med ovadderade band och Tanken!
Mycket bra!
Den här får tyvärr inte så mycket handledstid på sommaren som den förtjänar men idag var det dags
Gör sig oförskämt bra på ovadderade band!
Har du en bild där man ser att det är mörkblått?
Solo har mer platta sidor jämfört med must. På jarl kan du nog få en must utan väntetid, solar beat får du nog vänta på men dom ser ju nästan exakt likadana ut.Hej på er!
Är sugen på en Cartier tank men velar mellan en must och en solo (vad är skillnaden?) samt storlek men gissar på att en smal passar mig bäst.
Vart köper man i Sverige? Bor i Göteborg så har ju Jarlsandin. Stämmer det att det är väntetid på tex en solarbeat? Vart kan man köpa online annars?