• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Provade Dumont och Louis för ett tag sedan. Konstaterade att roséguld inte riktigt passade mig.Gult guld är bättre.

1000007139.jpg

1000007138.jpg
Båda är bra 👍

Provade Dumont och Louis för ett tag sedan. Konstaterade att roséguld inte riktigt passade mig.Gult guld är bättre.

1000007139.jpg

1000007138.jpg
Det håller jag iofs med om men mig veterligen finns bara Dumonten i rosé tyvärr. Om man inte kör på den blåa men den har jag inte lyckats se live än

Oavsett kommer man aldrig undan att en klassisk LC i gulguld står över det mesta

Det håller jag iofs med om men mig veterligen finns bara Dumonten i rosé tyvärr. Om man inte kör på den blåa men den har jag inte lyckats se live än

Oavsett kommer man aldrig undan att en klassisk LC i gulguld står över det mesta

Jag har länge funderat på en LC och hade väl nästan bestämt mig, men så släppte JLC Reverso Tribute Monoface och nu vet jag inte riktigt vad jag vill ha. Har en Tank Must idag och är väldigt nöjd med den. Kanske får uppgradera den till en LC längre fram.

Tillbaka
Topp