Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ju mindre rent måttmässigt, 27x40 vs 29x41Ja att den är mer rundad än santosen och därmed upplevs som mindre.
https://www.cartiercodex.com/cartier-panthere-steel-watchTrodde faktiskt den var 29x40 på den som kallas mens size med datum kl 3.
Cool är den i alla fall, speciellt i twotone
En liten parentes här...fanns det inte en helgulds santos på forumet?
Finns/fanns ett par stycken. @Fabian har en till exempelEn liten parentes här...fanns det inte en helgulds santos på forumet?
mmmm, vet ej vad som hänt med mig på sista tiden men det är bara guld som gällerFinns/fanns ett par stycken. @Fabian har en till exempel
Coolt. Ytterligare en bild som säkert kommer dyka upp när klockors storlek på män diskuteras.Keith Richards har/hade en.
mmmm, vet ej vad som hänt med mig på sista tiden men det är bara guld som gäller
Du kan inte bjussa på lite fler bilder ?
Du kan inte bjussa på lite fler bilder ?
Ser ut som halsband och fet panterring från Cartier.Keith Richards har/hade en.
Kan inte hålla mig borta, tokfeta klockor. Mina nedan har den något äldre länken, kolla in baksidan. Köp!Du kan inte bjussa på lite fler bilder ?
Fan vad de är snygga, tack för inspirationen, vad kostar ett bra ex av den utan bling(mellan tummen och pekfingret)?Kan inte hålla mig borta, tokfeta klockor. Mina nedan har den något äldre länken, kolla in baksidan. Köp!
Lite osäker, förr var det dryga 50'. Nu är det väl dryga 60'.Fan vad de är snygga, tack för inspirationen, vad kostar ett bra ex av den utan bling(mellan tummen och pekfingret)?
De ser för breda utÄr det bara jag som tycker proportionerna på dessa är helt off?
Hej,
Idag kom så paketet med nyinköpet. Allt verkar bra hittills och har precis rengjort den. Klockan är en Santos 100XL med ref W20077X7 och kom fullset. Blir nog en tur till J Sandin för ett nytt läderband imorgon om jag inte får fason på det befintliga (som tyvärr nog har gjort sitt).
Cartier är bra på mycket men inte när det kommer till leveranser av band mm.
Men mums . Grattis den där är så fin
Snygg som fan!! Den gör sig bra i pubbelysning också.. Tack för pilsnern!!Hej,
Idag kom så paketet med nyinköpet. Allt verkar bra hittills och har precis rengjort den. Klockan är en Santos 100XL med ref W20077X7 och kom fullset. Blir nog en tur till J Sandin för ett nytt läderband imorgon om jag inte får fason på det befintliga (som tyvärr nog har gjort sitt).
Cartier är bra på mycket men inte när det kommer till leveranser av band mm.
Snygg som fan!! Den gör sig bra i pubbelysning också.. Tack för pilsnern!!
Riktigt snygga. Ping @jarrebarre99 Det var dessa jag menade