• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Bilder är alltid bättre. Detta menar jag med nitad länk @Aurum
566B3D8D-2BC1-4951-B295-C5A5B29EED37.jpeg

Tror att receptet är ett helt ostoppat band med skurna istället för vikta kanter. Är nog helt rätt storlek även om jag själv aldrig testat denna.
Helt rätt, är dock inget fan av blått band, ska fixa svart och mörkbrun krokodil. Den ser större ut på bild än vad den upplevs på armen faktiskt.

Helt rätt, är dock inget fan av blått band, ska fixa svart och mörkbrun krokodil. Den ser större ut på bild än vad den upplevs på armen faktiskt.
Ja den är ju rätt kort samtidigt som den har liten urtavla. Angående blåa band passar riktigt mörkblå band Cartier bra, men det är ju en smaksak. Det du har på är lite ljust.

Tycker att alla santos som brukats ser ut att vara något repiga runt tavlan. Förstår att det lätt hänt med polerat men det är ju ändå på klockans ovansida liksom.. Hur går det till?!

• Like
Reactions: Npl
Tar fram den då & då för att jag ska sälja men kommer alltid på att det ska jag inte. Bättre badklocka i Frankrike finns inte. Nu är jag visserligen bara där i högst en vecka per år men då passar ingen klocka bättre. Jag är då såklart i Biscayabukten med surf och höga vågor, inte grodlår och bubbel på Rivieran.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp