Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Öppnar imorrnNågon som vet om Cartier butiken öppnat i Stockholm?
Kul att kunna få posta här, Cartier santos carree.
Tack! Lite stor runt handleden för stunden så ska ta av en länkbit men sen såGrymt fin, den ser ut att sitta bra på dig!
Skönt bruksskick!Kul att kunna få posta här, Cartier santos carree.
Tror att receptet är ett helt ostoppat band med skurna istället för vikta kanter. Är nog helt rätt storlek även om jag själv aldrig testat denna.Basculante
Helt rätt, är dock inget fan av blått band, ska fixa svart och mörkbrun krokodil. Den ser större ut på bild än vad den upplevs på armen faktiskt.Tror att receptet är ett helt ostoppat band med skurna istället för vikta kanter. Är nog helt rätt storlek även om jag själv aldrig testat denna.
Ja den är ju rätt kort samtidigt som den har liten urtavla. Angående blåa band passar riktigt mörkblå band Cartier bra, men det är ju en smaksak. Det du har på är lite ljust.Helt rätt, är dock inget fan av blått band, ska fixa svart och mörkbrun krokodil. Den ser större ut på bild än vad den upplevs på armen faktiskt.
Precis, upplevs t.o.m. lite större om man flippar uret. Mörk ödla kan nog vara rätt trevligt också!Ja den är ju rätt kort samtidigt som den har liten urtavla. Angående blåa band passar riktigt mörkblå band Cartier bra, men det är ju en smaksak. Det du har på är lite ljust.
snyggt!Några snabba bilder från ikväll
Den e nice men en rätt ”onödig” klockasnyggt!
Det där är troligtvis den enda klocka jag skulle kunna tänka mig i Qvarts.
I relation till att ha en klocka i mobilen?Den e nice men en rätt ”onödig” klocka
Glasringen är inte skyddad av glaset som de ofta är.Tycker att alla santos som brukats ser ut att vara något repiga runt tavlan. Förstår att det lätt hänt med polerat men det är ju ändå på klockans ovansida liksom.. Hur går det till?!
Har nu haft denna i en vecka, väldigt trevlig klocka må jag säga.
Kul! Ser fram emot bildernaGrymt fin!
Snart får jag äntligen posta egna bilder i den här tråden, återkommer
Frågade för några månader sedan, fanns inga då. Jag lurkar själv lite på den, men storleken avskräckar lite.Har vi inga Panthere på forumet?
Vad avskräcker storleksmässigt?Frågade för några månader sedan, fanns inga då. Jag lurkar själv lite på den, men storleken avskräckar lite.