964C2
Basic
Mycket snygg!Min på ca 15.5 / 16cm handled.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket snygg!Min på ca 15.5 / 16cm handled.
I guldet? Synd. Visar att man alltid ska titta på klockan irl om man har chansen.Var och testade Tanken.
Väldigt liten, jag gillar’t
Men det var en skada på boetten vid kl 7..
Jepp..I guldet? Synd. Visar att man alltid ska titta på klockan irl om man har chansen.
Var och testade Tanken.
Väldigt liten, jag gillar’t
Men det var en skada på boetten vid kl 7..
Ja, speciellt nu när den redan är uppe i 15400kr utan slagavgift/provision och auktionen startar nu kl 13..Synd med skadan, passade annars bra på dig! Jakten går vidare
Du kilade möjligtvis inte något på den panthére som fanns där också? Någon bild att dela i så fall? Glasring ser sliten ut, länken smutsig men boett ganska okej kanske tänker jag. Svårt att se vad ”skadad urtavla” syftar till på klockan
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3493/vara/1494853
Var ett dammkorn bara. Kan leva med detSynd med skadan, passade annars bra på dig! Jakten går vidare
Du kilade möjligtvis inte något på den panthére som fanns där också? Någon bild att dela i så fall? Glasring ser sliten ut, länken smutsig men boett ganska okej kanske tänker jag. Svårt att se vad ”skadad urtavla” syftar till på klockan
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3493/vara/1494853
Var ett dammkorn bara. Kan leva med det
Var det mot dig jag hade budstrid?Betyder du att du vann den?
Var det mot dig jag hade budstrid?
GrattisVar det mot dig jag hade budstrid?
30m!Börjar också bli sugen på att testa en Santos. Hur är det med vattentätheten på 80- och 90-talare förutsatt att de är servade. Är det 100m? Ska iofs bara användas i poolen men kan vara bra att veta
Tackar....räcker till poolen då
Var du och kikade på den innan?Var ett dammkorn bara. Kan leva med det
YesVar du och kikade på den innan?
Du får lägga upp lite bilder på skönheten här sen då
Beror på vad man vill ha, men tycker den är för polerad och det ser ut att vara en hel del spel i länken.
Ja, det vill jag inte haBeror på vad man vill ha, men tycker den är för polerad och det ser ut att vara en hel del spel i länken.
Detta var ju iofs en Galbée. Vet inte vilka som är vanligast, tror inte det är stor skillnad. Skulle sägas de bärs lika stort, måtten måste ju nästan vara identiska. De upplevs dock rätt olika pga kantigheten.Ja, det vill jag inte ha
Synd att det kommer ut bra Carrée i stål så sällan på C24, det är egentligen det jag vill ha. För visst bärs den lite större än Galbee?
Det är jag med på att det är, men jag menar att jag skulle föredra en Karré men att de kommer ut så sällanDetta var ju iofs en Galbée. Vet inte vilka som är vanligast, tror inte det är stor skillnad. Skulle sägas de bärs lika stort, måtten måste ju nästan vara identiska. De upplevs dock rätt olika pga kantigheten.
Haha, "tråkigt". Snygga!la två chansbud på kaplans i helgen och såg sen att jag vann båda
Grattis! Du vann över mig bla på nr 2 ser jagla två chansbud på kaplans i helgen och såg sen att jag vann båda
Vilken gillar du bäst?la två chansbud på kaplans i helgen och såg sen att jag vann båda
Vilken gillar du bäst?