• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Det är inte ofta jag köper något nytt från butik, men ibland dyker det upp något som kittlar lite extra.
När Cartier släppte den nya Must serien så var det för första gången på länge (och andra gången totalt sett) som jag kände att det fanns något i butik som tilltalade mig starkt. Efter att få ha klämt på den och lite andra nyheter så blev inte suget mindre.
Grym! Stort grattis! Vad är listpris på den där?

Det är inte ofta jag köper något nytt från butik, men ibland dyker det upp något som kittlar lite extra.
När Cartier släppte den nya Must serien så var det för första gången på länge (och andra gången totalt sett) som jag kände att det fanns något i butik som tilltalade mig starkt. Efter att få ha klämt på den och lite andra nyheter så blev inte suget mindre.

Låter bilderna tala

DSC05062.jpg

DSC05076.jpg
DSC05123.jpg
DSC05166.jpg
DSC05169.jpg
DSC05190.jpg
Riktigt fin. Grattis!

Låter bilderna tala

DSC05062.jpg

DSC05076.jpg
DSC05123.jpg
DSC05166.jpg
DSC05169.jpg
DSC05190.jpg
Snygg som @&^£! Finns den hos Cartier i Stockholm eller var hittade du den?

Låter bilderna tala

DSC05062.jpg

DSC05076.jpg
DSC05123.jpg
DSC05166.jpg
DSC05169.jpg
DSC05190.jpg
Grattis! Vad tycker du om bandet?

Låter bilderna tala

DSC05062.jpg

DSC05076.jpg
DSC05123.jpg
DSC05166.jpg
DSC05169.jpg
DSC05190.jpg
Vackert! Är själv sugen på den röda faktiskt! Det verkar inte kommit så många än, men hoppas få klämma och känna på en snart 👍🏼

Ingen som har den lilla 19mm americaine i närheten av Norrköping? Kan inte riktigt släppa den utan test.
Bor inte i Norrpan och har heller inte kvar Americainen i 19 mm men jag har massa bilder på den både på handleden och olika vinklar om det är behjälpligt? Har en omkrets på 17.5 handled och en bredd på circa 50 mm.

Jag är sugen på denna eller något liknande till frun men skulle gärna motta era åsikter om klockan vad det gäller skick, polering, att tänka på osv. Tack på förhand!

Jag är sugen på denna eller något liknande till frun men skulle gärna motta era åsikter om klockan vad det gäller skick, polering, att tänka på osv. Tack på förhand!

Köp inte just denna. Ser förfärligt ut, fulpolerad är nog en understatement

Det är ingen som har sin tank på ett brunt band? Jag tror jag kommer satsa på brunt, är sjukt sugen på det!
Jag har haft det tidigare men landat i att jag föredrar svart.
https://klocksnack.se/threads/cartiertråden.15432/page-109#post-2718461

Väldigt fint med brunt och guld må jag säga! Tack😊

Var det måttbeställda getlädret du hade i svart eller brunt?

Tycker mellanbrunt/naturfärgad slät kalv/cordovan är den mest lyckade kombinationen tillsammans med Tanks i gulguld.
Tyckte mörkbrunt var läckert också faktiskt!
Kan lova dig att brunt och vitguld gifter sig fint. Se min Americaine:
IMG_20201123_093841.jpg

Det där var verkligen bra! Jag håller med dig!
Väldigt fin!!

Instämmer.
Där satt den, det är exakt något sådant jag tänkt😍 är detta Cartier OEM?
Brunt till gulguld, helt ok men bättre med mörkblått.
77FFCB08-CF4E-42FC-B73D-E5895FD8C7DE.jpeg
Den där kombon var väldigt bra!

Tack för alla fina bilder och kommentarer från er!

Tillbaka
Topp