Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var dags för en Cartier igen
![]()
Tips på nästa morsdag presentMin betydligt billigare must med svart tavlaihop med min mors nya must large. Valde large för läsbarheten - man måste ju kunna se vad klockan är
![]()
Tack! Föredrar Santos utan romerska siffrorFin den där med röd tavla.
Ja det blev så tillslut. Panerain tog upp all handledstid. Satsar på att köpa en modern LC med vit tavla eller en medium Americaine när det finns tillfälle. Tyckte att porslinstavlan på vintage LCn blev för elegant för min smak och stil, diggar mer de moderna matt/sunburst tavlorna.Är du helt utan Cartier Tank nuförtiden @Fredgusta?
Du tänkte inte köra en Carrée då om du vill ha fränare pjäser?Ja det blev så tillslut. Panerain tog upp all handledstid. Satsar på att köpa en modern LC med vit tavla eller en medium Americaine när det finns tillfälle. Tyckte att porslinstavlan på vintage LCn blev för elegant för min smak och stil, diggar mer de moderna matt/sunburst tavlorna.
Glad över att jag fick prova den ett tag iallafall och skulle rekommendera den till alla att iallafall ha testat.
Hur står det till med din @Gary Coleman ?
Ping @WheddaHan kan säkert bekräfta här i tråden![]()
Small är typ som gamla klassiska storleken 29.5x22mm, large är 33,7x25.5mm och bägge är 6,6mm tjocka. Jag har testat bägge och de funkar beroende på vilken look man är ute efter.
Den är reserverad nu! Sjukt om den säljs för 178kBoy. That escalated quickly…
![]()
En får hoppas det blir en dålig affär - dvs att lynniga huset Cartier spontant tar upp massproduktionen på svart urtavla för Musten’21I am not surprised!
En får hoppas det blir en dålig affär - dvs att lynniga huset Cartier spontant tar upp massproduktionen på svart urtavla för Musten’21![]()
Enig om att den svarta konfigurationen är tjusig, sen vet jag inte om jag (endast) är duperad över limiteringenHoppas! Skulle vilja köpa en![]()
Enig om att den svarta konfigurationen är tjusig, sen vet jag inte om jag (endast) är duperad över limiteringen![]()
du kanske kan ropa hem den för 200k - förmodligen värt detLimiterad eller ej, jag vill ha en![]()
Var dags för en Cartier igen
![]()
du kanske kan ropa hem den för 200k - förmodligen värt det![]()
Ligger väl några i kaplans butik?Har någon ett bra tips på kvalitativa läderand till en Pasha/35mm?
ps. fick tag på ett jäkla rävgift på ebay som i tillägg inte passar; dels för att hål-placeringen är off, men även för att bussningar kilats in i läderhålen (som ska ligga längsmed boettens hål) och kräver således en knappnål som skruv. Riktigt illa, men man får ju det man betalar för (som nån gammal grek lär ha sagt)..
ds.
den saknar spännet dessvärre :/Ligger väl några i kaplans butik?
Det köper man löst i 99% av fallen.den saknar spännet dessvärre :/
brukar det vara beställningsvara eller har butiken dessa i partier?Det köper man löst i 99% av fallen.
En till Panthére i tråden, kul!Efter mycket grubblande blev det till slut en Cartier ändå! Sprillans ny Panthére mediummodellen. Den är verkligen elegant, är fruktansvärt nöjd. Den enda synpunkten jag har är att viklåset sitter förbannat hårt. Blir rädd hur mycket jag får ta i för att öppna/låsa. Antar att det blir bättre med tiden.![]()
![]()
![]()