Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan också rekommendera Lukat.Vill ni ha perfektion kan jag rekommendera Lukat. Hon har gjort två av mina.
@born.way.too.late on Instagram: "This has basically replaced my dd. Strap by @lukat_de_tourane #santosdumont #cartiersantosdumont #cartier #piguet #fpiguet"
43 likes, 3 comments - born.way.too.late on October 15, 2019: "This has basically replaced my dd. Strap by @lukat_de_tourane #santosdumont #cartiersantosdumont #cartier #piguet #fpiguet".www.instagram.com@born.way.too.late on Instagram: "New strap for the darker days. #cartiersantosdumont #santosdumont #vintagecartier #cartier #makecartiergreatagain"
65 likes, 3 comments - born.way.too.late on September 23, 2020: "New strap for the darker days. #cartiersantosdumont #santosdumont #vintagecartier #cartier #makecartiergreatagain".www.instagram.com
Edit. Eller så kan nån köpa ödlan. Färgen var inte min smak.
Vad var deras svar om de nu avvikit från sina egna specar? Har de erbjudit sig att byta ut det? Full refund? Skall ärligt säga att det är svårt att avgöra tjockleken på bilden. Kan vara beredd att instämma med att det ser ngn millimeter tjockt ut. Men svårt att avgöra som sagt. Var detta från Dlugs eller Molquin?
Ah OK, sorry missade det. Blandade ihop det med inlägget ovanför. Hoppas det löser sig.Bandet är från ABP Concept. Tror det kan ha skett ett missförstånd. Skrev i mitt första inlägg att jag varit nöjd med mina band från Delugs/Molequin och förväntade mig att bandet från ABP skulle vara snäppet bättre. Jag har ej fått något svar. Mottog bandet igår och skrev mejlet idag. De är också rätt sega att svara på mejl, så om vi bortser från att det är helg nu förväntar jag mig ett svar i mitten på nästa vecka.
Snyggt! Är klockan en modern Tank Must? Varit sugen på en meshlänk till min Tank, men en beads of rice-länk vore inte heller helt fel. Får jag fråga var den är ifråm?Nytt band. Sommartanken!
Om du läser de senaste inläggen så pratar man om band. Hirsch om du vill komma undan lite.Hej!
Nyligen skaffat mig en tank solo large. För att byta ut bandet är det någon som känner till ett alternativ till orginalband?
Har haft svårt att hitta band med "två likadana sidor". Man viker alltså in båda sidorna
På Etsy och Amazon finns det ett flertal som är snygga. Jag föll för denna då den va mest vintage.Snyggt! Är klockan en modern Tank Must? Varit sugen på en meshlänk till min Tank, men en beads of rice-länk vore inte heller helt fel. Får jag fråga var den är ifråm?
Gillar Normale, så fin!Hämtade ut ett paket på posten idag Årsklocka och i underbart skick. Vill även passa på tacka @evki för en otroligt smidig affär.
Hämtade ut ett paket på posten idag Årsklocka och i underbart skick. Vill även passa på tacka @evki för en otroligt smidig affär.
Stort grattis! Den är riktig fin den där!Hämtade ut ett paket på posten idag Årsklocka och i underbart skick. Vill även passa på tacka @evki för en otroligt smidig affär.
Hämtade ut ett paket på posten idag Årsklocka och i underbart skick. Vill även passa på tacka @evki för en otroligt smidig affär.
Vad innebär "extra plate"?Skynda den som letat länge. Sälj i Sverige. Inte jag som säljer.
Cartier Tank Louis Cartier
8 947 US$
Köp Cartier Tank Louis Cartier på Chrono24
Upptäck Cartier Tank Louis Cartier-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesschrono24.app
Är väl den som såldes här på forumet förra veckan för typ 20k mindre?Skynda den som letat länge. Sälj i Sverige. Inte jag som säljer.
Cartier Tank Louis Cartier
8 947 US$
Köp Cartier Tank Louis Cartier på Chrono24
Upptäck Cartier Tank Louis Cartier-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesschrono24.app
Den är någon mm tunnare. Lite mer sälsynt ön de vanliga LC och mer eftertraktad än t.ex quartz LCn.Vad innebär "extra plate"?
Det kan nog stämma! Hade missat detta.Är väl den som såldes här på forumet förra veckan för typ 20k mindre?
edit: https://klocksnack.se/threads/cartier-tank-louis-prisbump.164729/
Jag var nära på att köpa den, lite trist att någon annan köpte för att sälja på chrono24 istället @aleksDet kan nog stämma! Hade missat detta.
Jag var nära på att köpa den, lite trist att någon annan köpte för att sälja på chrono24 istället @aleks
Gnäller inte utan mer ett konstaterande bara att det är trist, men såklart full förståeligt att handlare dammsugar forumet om priserna är låga och det finns pengar att göra.Gnäll..You snooze you lose..
Lågt prissatt så givetvis kommer någon handlare hugga och göra sig en hacka
Ser ut att vara olika vita nyanser på tavlorna. Är den ena äldre och gulnad av ålder?
När dom är små får man ha två.
Nu har du ju fått en andra chans och blivit erbjuden den för tidigare annonserat pris på KS.Jag var nära på att köpa den, lite trist att någon annan köpte för att sälja på chrono24 istället @aleks
PluspoängNu har du ju fått en andra chans och blivit erbjuden den för tidigare annonserat pris på KS.
Nu har du ju fått en andra chans och blivit erbjuden den för tidigare annonserat pris på KS.
4k mer än vad han själv köpte för och vad jag också blev erbjuden, men nevermind jag är inte intresserad att köpa den just nu ändå.Pluspoäng