Admm
KS Explorers Club
Vad är det för Tank du är ute efter?Kollat en del auktioner men inte alltför ofta de kommer upp.
Är du ute efter en Louis håller jag med dig om att de inte kommer ut alltför ofta. Har du kikat på Chrono24.com?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för Tank du är ute efter?Kollat en del auktioner men inte alltför ofta de kommer upp.
Ingen, han är ute efter 50 snabbaVad är det för Tank du är ute efter?
Är du ute efter en Louis håller jag med dig om att de inte kommer ut alltför ofta. Har du kikat på Chrono24.com?
och varför är det ingen * mellan 31 och 1?Såg idag att 1:an som visar månadens första dag utseendemässigt skiljer sig från de andra 1rna på urtavlan. Störande!
Skulle kanske vara ännu fulare om 1:an såg ut som de andra 1rna för då skulle det se ut som att det står 311 istället, men ändå!
![]()
![]()
för att * inte är en kalenderdagoch varför är det ingen * mellan 31 och 1?![]()
Har du oxid under glaset?En tunn och bekväm klocka.
![]()
Har du oxid under glaset?
Farligt med bra bilder. Har för mig jag var på någon av mina klockor där.Ser ut så, ja. Ska kolla närmare på det.
Den Hublot en hade man gärna haftByter upp mig inför helgen, då räcker inte halvguld…
![]()
Får fomoAnsluter mig till fredags-tank-trenden.
![]()
/B
Kändes för bulliga så jag bytte ner mig. Eller upp beroende på hur man ser på det.Ansluter mig till fredags-tank-trenden.
![]()
/B
Imponerande slitage, är det stenkulor med?Måste slå ett slag över hur bekväm den är att använda, och har inte lämnat min handled sen i oktober! Fungerar till alla stilar! Magisk!
Måste slå ett slag över hur bekväm den är att använda, och har inte lämnat min handled sen i oktober! Fungerar till alla stilar! Magisk!
Nä skulle tro att det är plastkulor som är färgade. Vikten är inte där den skulle behöva vara om var stenar..Imponerande slitage, är det stenkulor med?
Ajjemensan, den åker inte av för något…Oj!
En riktig beater
Alla behöver en sådan.Fick prova denna när jag var på leverantörsbesök. Fick såklart villhöver känslor.
![]()
I den storleken?Fick prova denna när jag var på leverantörsbesök. Fick såklart villhöver känslor.
![]()
Nja. Något snäpp mindre vore önskvärt.I den storleken?
Finns i mindre Medium modell (utan datum)Nja. Något snäpp mindre vore önskvärt.