Slarva bort?! Det blir hembesök med uppläxning på schemat. Boka in helgen som kommer!ne har bara en NOS GF länk som jag tror ska ha 20m enlänkar , men endlänkarna har jag slarvart bort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slarva bort?! Det blir hembesök med uppläxning på schemat. Boka in helgen som kommer!ne har bara en NOS GF länk som jag tror ska ha 20m enlänkar , men endlänkarna har jag slarvart bort
Förr hade jag allt strukturerat varje länk i påse med tillhörande endlänkar , sen blev det för mycket och man bytte vissa mellan olika band. Försökte få ihop en struktur igen men la ner.Slarva bort?! Det blir hembesök med uppläxning på schemat. Boka in helgen som kommer!
Slarva bort?! Det blir hembesök med uppläxning på schemat. Boka in helgen som kommer!
Jag har en DS-dykare, PH200M, som har 19mm ändar. Länken är dock samma som den vi hittar på vanliga Ds.Vilken är det som ska ha 19mm endlinks? Vet ju att måtten på vanliga DS brukar landa på 18,5.
Ja men var hittar man dykare för 20k idag? Min DS jag sålde häromåret var helt klart för billigJa det och nyutgåvorna har nog drivit upp priserna en del. Tycker inte det är konstigt, det är ju snarare där de bör ligga prismässigt. Tycker fortfarande Certina DS-dykare för 20k är FYND.
Det går att hitta om man är aktiv. Har inte gett över 25 för någon av mina 3 dykare. Men det är inte lika lätt som förr. Tycker de legat stabilt runt 20 de senaste 5 åren ungefär. Grymma fynd för det i alla fall.Ja men var hittar man dykare för 20k idag? Min DS jag sålde häromåret var helt klart för billig
Kolla estimate på denna
Jag har en DS-dykare, PH200M, som har 19mm ändar. Länken är dock samma som den vi hittar på vanliga Ds.
Det får du gärna göra. Letar i perioder men det är svårt. Funderar på att köpa en klocka och länk och sen sälja klockan. Men då kan jag lika gärna sälja min klockaTack, det förklarar saken. Lycka till! Ska hojta om jag hittar något. Söker mycket på DS-relaterade ting.
Det får du gärna göra. Letar i perioder men det är svårt. Funderar på att köpa en klocka och länk och sen sälja klockan. Men då kan jag lika gärna sälja min klocka
En 18k Certina DS tyvärr med dålig tavla, dyrt BIN men går att make an offer.Certina 18k | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Certina 18k at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Kul att se, inte varje dag! Men vilket fruktansvärt band till. Ljussättningen får den nästan att se blek ut. Delvis kraftigt polerad också.
Den er EKSTREMT polerad! Umiddelbart ser baklocket flot ud, men ved nærmere granskning kan man se, at underdelen er deform - jeg gætter på at teksturen på den bølgede skjold-del er 100% restaureret. Tavlan ser... speciel ud.
Fel skruv i minst en brygga också vad man kan se. Lustigt exemplar jaKul att se, inte varje dag! Men vilket fruktansvärt band till. Ljussättningen får den nästan att se blek ut. Delvis kraftigt polerad också.
Blev ju kanon, gj!Dagens DS. Servad & tät så nu får den slaska vidare som vardagsklocka.
Härlig DS, den får du vara grymt nöjd med...Dagens DS. Servad & tät så nu får den slaska vidare som vardagsklocka.
Åhh vilken fin 5601-113!
No date. Sweet!
Hyfsad vardagsbeaterDagens DS. Servad & tät så nu får den slaska vidare som vardagsklocka.
WAAH! FAn vad kul var det du som plockade den som gick nyligen? Ser iofs inte riktigt ut som den? Grattis, fan vad feta dom där är!
Wow, grattis!
Grattis! Fläskig. En sån där är nästa på min inköpslista
WAAH! FAn vad kul var det du som plockade den som gick nyligen? Ser iofs inte riktigt ut som den? Grattis, fan vad feta dom där är!
Wow, grattis!
Grattis! Fläskig. En sån där är nästa på min inköpslista
Tack! Ja den är fet! Alla borde ha enTillykke med den! Kom med alle detaljerne - hvor, hvor meget, etc