Nä men har en double på ingångIngen i guld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä men har en double på ingångIngen i guld?
Hahaha, ja ibland är det sunt att ha enVill bara tillägga att jag är jättenöjd med att bara ha en DS
Strindberg, finns möjlighet för dig att byta jämnt mot en i stålIngen i guld?
Well, fortsätter hypen så kanske det är en bra deal?Strindberg, finns möjlighet för dig att byta jämnt mot en i stål
Har filat på en sådan, bra guldlager.Nä men har en double på ingång
Ett mycket vackert exemplar!
Underbara battlescars på den! Hoppas den fått vara med om lite äventyr under sitt liv!Korspostar lite nu, äntligen orginalkrona på denna rackaren!
Haha det ser så ut iaf!Underbara battlescars på den! Hoppas den fått vara med om lite äventyr under sitt liv!
Det är nu man ångrar sig!
Snart kan jag äntligen posta...
Spännande!
Ja jag hoppas den är bra
Tänkte jag ocksåAah trevlig! En sån vore schysst att ha i samlingen
Där ja! Tror det är stor chans att det är en ”patent pending”
Ja jag hoppas den är bra men känns lovande
Det kommer vi få veta Lär nämligen bomardera er med bilder när den är hemmaDär ja! Tror det är stor chans att det är en ”patent pending”
Tycker jag låter lämpligt, ser fram emot det!Det kommer vi få veta Lär nämligen bomardera er med bilder när den är hemma
Den måste vi ju få se! Haha hade ju varit kul att samla alla på forumet och skapa en tidslinjeHar en patent pending med linnetavla i något "hôl". Tänke lägga ut, men roligare att hinta till er i denna tråden. Pm:a så kanske vi kan hitta på något?
(Och nej, den är tyvärr inte tidigast på forumet.)
Är en Automatisk DS utan sköldpadda på baklocket automatiskt en Patent-Pending? @Martin Lovasz @ConElPueblo
Vet du vilken länk min nya borde ha?Nej, det er det ikke - har selv en med blank bagboett og alm. tekst...
Vet du vilken länk min nya borde ha?
Jo, toppenHavde du ikke købt en GF-länk? Den burde passe glimrende
Nu jäklar blomstrar denna tråd. Bidrar med min senaste