Macchiato på GF - synd bara att det är fel sorts GF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svinbra!DS på gris
Kan vi vara överrens nu?
Om man tyckt att marknaden för vintageklockor blivit mer och mer galen den senaste tiden, så känns det här helt absurdt.Lacksläpp är dock en sjuk värdesänkare. För mig blir det helt ointressant, men är hypen stark hänger mycket med.
Alla samlare vill ha just denna tavla så det lär bli svårare och svårare att få tag i tyvärr. Jag har bara fått äran att serva två men att få äga en har jag gett upp.Jag är faktiskt uppriktigt ledsen... Fan också
Känns som att den är för dyr nu. Tavlan är ändå inte perfekt med fingeravtrycket, och rätt risky med visarna som har kexig lume...
Samtidigt vill jag ha en sådan DS i grymt skick och det dräller ju inte av dem...
Och där är jag helt oskyldig...Denna landade på 16k. Känns som DS generellt blir hetare och hetare...
Knep du?Och där är jag helt oskyldig...
Och där är jag helt oskyldig...
Haha jo men jag förlorar ju KaplansHehe det räcker ju med en
Nej inte intresserad tyvärr då jag inte gillar patinan...Knep du?
Haha jo men jag förlorar ju Kaplans
Nä jag gav upp på 33500+prov. Kändes orimligt nog med 50k efter service och länkAha ok, trodde du hade högsta bud
För tre och ett halvt år sen blev jag erbjuden ett fint exemplar för 700 kr... mycket mer välbevarad än den på bilden. Glömde bort den en stund eftersom jag jagade andra för tillfället och hade kort tid på mig så jag missade den.Denna landade på 16k. Känns som DS generellt blir hetare och hetare...
Nä jag gav upp på 33500+prov. Kändes orimligt nog med 50k efter service och länk
Och tänk om visarna tappar lumen under service...
För tre och ett halvt år sen blev jag erbjuden ett fint exemplar för 700 kr... mycket mer välbevarad än den på bilden. Glömde bort den en stund eftersom jag jagade andra för tillfället och hade kort tid på mig så jag missade den.
Ja, låter som ljugarbänken märker jag men så var det icke desto mindre. Finns tyvärr ännu värre historier. Eller nja, lika hemska åtminstone, nästan
Ja alltså den där är ju inte vanlig och jag skulle säga att de redan ligger högre än 3k och btw e den kanonfin!Detta börjar verkligen bli sjukt, undrar hur marknaden för de med mer "vanliga" tavlor kommer se ut om några år? Känns ju ändå som att utbudet är ganska stort på dessa. Men frågan är ju om 3000kr för en "pie-pan" kommer vara dyrt om ett par år...
Haha för ett halvår sedan var det dyrt!Ja alltså den där är ju inte vanlig och jag skulle säga att de redan ligger högre än 3k och btw e den kanonfin!
Var det dyrt?Haha för ett halvår sedan var det dyrt!
Jag köper den gärna för det överpriset Och lite till...Detta börjar verkligen bli sjukt, undrar hur marknaden för de med mer "vanliga" tavlor kommer se ut om några år? Känns ju ändå som att utbudet är ganska stort på dessa. Men frågan är ju om 3000kr för en "pie-pan" kommer vara dyrt om ett par år...
Verkar som att det växlar så sjukt mycket, känns inte som att någon har någon riktig kollVar det dyrt?
Jag köpte min första för 2,5 år sedan. Ej fungerande, fel krona, ruffig boett och utan sekundvisare. Då fick jag betala runt 1500:- Jag som vanligtvis själv tycker jag har bra koll, verkar ha sämst koll när det gäller DS och priser...
Haha nää, den sitter säkert serru!Jag köper den gärna för det överpriset Och lite till...
Vill bara tillägga att jag är jättenöjd med att bara ha en DSNär man vet att man är klar med ds
Ingen i guld?När man vet att man är klar med ds
Mycket bra för det är bara jag som skall ha många DS! Avundsjukan är ju en riktig sjukdom och som jag lider av något hemskt.Vill bara tillägga att jag är jättenöjd med att bara ha en DS
Har du någon samlingsbild?Mycket bra för det är bara jag som skall ha många DS! Avundsjukan är ju en riktig sjukdom och som jag lider av något hemskt.