Tack! Checkar två stora boxar på DS-listan. När landar ditt nytillskott?Trevlig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Checkar två stora boxar på DS-listan. När landar ditt nytillskott?Trevlig!!
Jadu.. Den är just nu någonstans på de stora haven och gud vet hur kång tid det tar och sen ska den överleva den farligaste biten på hela jorden runt resan.. Postmords ankomstterminal..Tack! Checkar två stora boxar på DS-listan. När landar ditt nytillskott?
Haha, önskar den safe travels. Även jag har paket som ligger där och väntar.Jadu.. Den är just nu någonstans på de stora haven och gud vet hur kång tid det tar och sen ska den överleva den farligaste biten på hela jorden runt resan.. Postmords ankomstterminal..
Mm har sett den oxå. Det är vad jag betalafe för min men tycker nog min är något bättre skick. Häromdan hitta jag en som såg schysst ut för 270€. Ska jag kika med honom om han har den kvar?Vad tycker ni om denna på bukten? Prismässigt lite högt kanske, vad skulle vara rimligt att betala?
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/332638690201
Ja. Är lite av en konservatist ibland och har gillat den svenska valutan. Idag använder jag inte kontamter och vore helt klart bättre och smidigare med eur här oxå!Segt att Euron är så dyr nu, sabbar Ebay lite för mig i alla fall.
Mm har sett den oxå. Det är vad jag betalafe för min men tycker nog min är något bättre skick. Häromdan hitta jag en som såg schysst ut för 270€. Ska jag kika med honom om han har den kvar?
Den till salu:
Min:
JAG VILL KÖPA DIN!!!Mm har sett den oxå. Det är vad jag betalafe för min men tycker nog min är något bättre skick. Häromdan hitta jag en som såg schysst ut för 270€. Ska jag kika med honom om han har den kvar?
Den till salu:
Min:
Fler bilder:Ja kolla gärna, den såg fin ut
Fler bilder:
Jag skippade pga ngn skada på tavlan....
Tycker det är små prickar som kanske är fukt? Svårt att säga pga halvdussin upplösning. Men... Jag är petig och denna är ju MKT finare än den på Bukten imho.Vart finns skadan? Svårt att se tydligt...
Tycker det är små prickar som kanske är fukt? Svårt att säga pga halvdussin upplösning. Men... Jag är petig och denna är ju MKT finare än den på Bukten imho.
Vet dock att jag stör mig på ojämn patina och har alltid landat i att jag sålt det som inte är perfekt i mina ögon (behöver inre vara NOS)
Hade en till bild. Btw, han sade 260 EUR till mig!
Man ser prickarna typ 4-6
Fel bezel. Ska se ut så härFan denna blev jag småsugen på...
Ngn som vet om den är ok, och om det är rimligt pris?
https://m.ebay.com/itm/CERTINA-DS-2...636772?hash=item48ac04bc24:g:alIAAOSws6ha05m3
Ok tack!
Fel bezel. Ska se ut så här
Står i annonsen att det är fel bezel vill jag minnas.Ok tack!
Will Do! Så snart jag hinner...Ta fram Polywatch och gör den stolt.
Yayy!!! Så grym!! När syns vi på en DS-fika för ws?Äntligen kan jag posta här
En och annan plexirepa ingick
Vill vara med på det där..! Grymt fin DS @ANALOGUE - blir avis!Yayy!!! Så grym!! När syns vi på en DS-fika för ws?
En enklare DS-GTG hade ju varit fett!Vill vara med på det där..! Grymt fin DS @ANALOGUE - blir avis!
Defintivt! Vem styr och var?En enklare DS-GTG hade ju varit fett!
Beroende på var så är jag lätt på!@Fadershan @grodslukarenx
Tack!
Är på sålänge vi kan planera så det funkar är lite mindre flexibel sedan grabben kom för 4 månader sedan...
Vad sägs om en PMslinga till en start? Kanske fler som vill ses?
Cool, grattis! Jag gissar på den från Tratten på "c" emblemet är saknad i strid ?Så, äntligen får även jag vara med bland DS-folket