• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Certina DS “where it all began”

AdmAndrssn

Panerai
2-Faktor
Nu jäklar blomstrar denna tråd. Bidrar med min senaste :)
15249275542236522851339402811688.jpg
Fantastiskt! Skicket ser ju grymt ut på boetten! :woot:
 

Husse

Patek
Haha tack! Jadu det återstår att se antar jag. Jag är ju inte heller typen som direkt tröttnar på klockor utan kanske mest ändrar inriktning. Dock vittnar ju storleken på samlingen att det ör roligare att samla på sig än att göra av sig med ;)
Är nog nåt fel på mig!
Har jobbat med sälj i hela mitt liv, kan sälja vad som helst till vem som helst, när som helst, men inte mina egna saker!
Har en kö på klockor som är på väg på spa, kan ju inte repa själv, klarar inte av att sälja dem heller...
Kan öppna sekretären och lägga fram klockorna och bara må bra!
 

Fadershan

Patek
Är nog nåt fel på mig!
Har jobbat med sälj i hela mitt liv, kan sälja vad som helst till vem som helst, när som helst, men inte mina egna saker!
Har en kö på klockor som är på väg på spa, kan ju inte repa själv, klarar inte av att sälja dem heller...
Kan öppna sekretären och lägga fram klockorna och bara må bra!
Mysigt ju! :) Börja mecka själv är både tillfredsställande och frustrerande men jag älskar det...när jag får lite tid över dvs :)
 

Fadershan

Patek
Tjo! Någon som med säkerhet vet hur boxen till DS första generationen såg ut? Jag brukar inte bry mig det minsta om box men fick med en box som jag inte sett förr till min pie pan.
 

Fadershan

Patek
Senast ändrad:
Topp