Tycker den här tråden är kalas!
Mycket info, roliga klockor och lagom hetsande i auktioner!
Mycket info, roliga klockor och lagom hetsande i auktioner!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt! Skicket ser ju grymt ut på boetten!Nu jäklar blomstrar denna tråd. Bidrar med min senaste
Grattis!!Nu jäklar blomstrar denna tråd. Bidrar med min senaste
Fantastiskt! Skicket ser ju grymt ut på boetten!
Grattis!!
Ser ju mkt lovande ut! Längtar till min klocka och länk kommer. Då måste vi nästan ta en fika för att fota dubbeln...Tack! Ska ta lite bättre bilder sen!
Härligt!Tack! Ska ta lite bättre bilder sen!
Jag fifan!Ser ju mkt lovande ut! Längtar till min klocka och länk kommer. Då måste vi nästan ta en fika för att fota dubbeln...
+1Helvete vad jag behöver en GF-länk.
Oerhört bra!Sorry om ni redan tröttnat men här kommer en lite bättre bild än tidigare.. iaf i något bättre ljus
Stort tack män!Oerhört bra!
Hur kan man tröttna på den?Sorry om ni redan tröttnat men här kommer en lite bättre bild än tidigare.. iaf i något bättre ljus
Haha tack! Jadu det återstår att se antar jag. Jag är ju inte heller typen som direkt tröttnar på klockor utan kanske mest ändrar inriktning. Dock vittnar ju storleken på samlingen att det ör roligare att samla på sig än att göra av sig medHur kan man tröttna på den?
Är nog nåt fel på mig!Haha tack! Jadu det återstår att se antar jag. Jag är ju inte heller typen som direkt tröttnar på klockor utan kanske mest ändrar inriktning. Dock vittnar ju storleken på samlingen att det ör roligare att samla på sig än att göra av sig med
Mysigt ju! Börja mecka själv är både tillfredsställande och frustrerande men jag älskar det...när jag får lite tid över dvsÄr nog nåt fel på mig!
Har jobbat med sälj i hela mitt liv, kan sälja vad som helst till vem som helst, när som helst, men inte mina egna saker!
Har en kö på klockor som är på väg på spa, kan ju inte repa själv, klarar inte av att sälja dem heller...
Kan öppna sekretären och lägga fram klockorna och bara må bra!
Ok!Mysigt ju! Börja mecka själv är både tillfredsställande och frustrerande men jag älskar det...när jag får lite tid över dvs
Det här är inte rätt va?Tjo! Någon som med säkerhet vet hur boxen till DS första generationen såg ut? Jag brukar inte bry mig det minsta om box men fick med en box som jag inte sett förr till min pie pan.
Mkt tjusigt!
Mkt tjusigt!
Hallå du har ju två GF-länkar, det är väl bara tillåtet att ha en??
Hallå du har ju två GF-länkar, det är väl bara tillåtet att ha en??
Skämt åsido, riktigt bra hög
Hah, nästan värt detTackar! Jaså, säger du det? Det var det värsta. Vi kan göra ett byte rakt av - din DS mot ena länken.
Tackar! Jaså, säger du det? Det var det värsta. Vi kan göra ett byte rakt av - din DS mot ena länken.
Hah, nästan värt det
Trevlig!!Roligt detta