Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2-3kkr lös skulle jag säga, ligger nån på bukten. Fantastisk tavla - älskar de borstade. Är denna silverfärgad eller mer åt antikvita hållet? Har ännu inte hittat en borstad tavla med samma färg som min.Fan vad jag vill ha en länk till denna, vad kostar en?
Ytterligare en fläskigt superläcker DS!Fan vad jag vill ha en länk till denna, vad kostar en?
En jag då!!! Jag vill också ha en länk...Ytterligare en fläskigt superläcker DS!
Ska höra med ett par personer om det kan finnas en länk åt dig!
Har ett par ställen jag ska kolla med!En jag då!!! Jag vill också ha en länk...
Jag håller tummarna. Jag kramphåller!!!Har ett par ställen jag ska kolla med!
Håll tummarna!
Hm, ska kolla ett tredje också!
Då fixar du en i guld också?Ytterligare en fläskigt superläcker DS!
Jag ska absolut försöka!!Då fixar du en i guld också?
Ojojoj! Spännande...Jag ska absolut försöka!!
Har kommit på gamla kontakter jag glömt och skaffat nya
Tack! Champagne skulle jag kalla färgen2-3kkr lös skulle jag säga, ligger nån på bukten. Fantastisk tavla - älskar de borstade. Är denna silverfärgad eller mer åt antikvita hållet? Har ännu inte hittat en borstad tavla med samma färg som min.
Tack! Vad snällt! Det ser jag fram emot! Behöver verkligen en länkYtterligare en fläskigt superläcker DS!
Vad gör man inte för att ha lite roligare i livet!Ojojoj! Spännande...
Lite OT. Har du någonting för 16mm luggar så säg till. Har en Seiko som skulle må bra av en länk av något slag.Vad gör man inte för att ha lite roligare i livet!
Att vara lite juste mot vänner man aldrig har träffat, nåja @Strindberg, käns riktigt bra!
Antar att alla av oss älskar klockor, det är väl en bra ingångsvinkel till vänskap!
Ska kolla GF länken, har absolut inte måttet i huvet på den!Lite OT. Har du någonting för 16mm luggar så säg till. Har en Seiko som skulle må bra av en länk av något slag.
Är inte tillräcklig DS nörd för originallänken (ännu) så de lämnar jag till de riktigt inbitna
Sant!Vad gör man inte för att ha lite roligare i livet!
Att vara lite juste mot vänner man aldrig har träffat, nåja @Strindberg, käns riktigt bra!
Antar att alla av oss älskar klockor, det är väl en bra ingångsvinkel till vänskap!
Läcker som tusan!Fan vad jag vill ha en länk till denna, vad kostar en?
Den der länk kan du sälja till mig!
Jag vill också ha en länk...Har ett par ställen jag ska kolla med!
Håll tummarna!
Hm, ska kolla ett tredje också!
Äh jag är en enkel man så den duger för migDen der länk kan du sälja till mig!
Den passar inte riktig till klockan!
Tack!Läcker som tusan!
Båda grymma!!Från ingen DS till 2st snabba
Bra där! Fint par!Från ingen DS till 2st snabba
Båda grymma!!
Bra där! Fint par!
Äsch jag skulle inte oroa mig för det!Tackar tackar Väntar dock med att vrida upp den nya då den ligger ca 10h före att gå rätt på datumet.
För det är inge bra att vrida tillbaka tiden på dessa urverk va?