• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Certina DS “where it all began”

Från ingen DS till 2st snabba
IMG_20180619_182047-01.jpeg

Vilken föredrar du IRL?

Vilken föredrar du IRL?
Har nog haft den nya för kort tid att säga säkert. Men kan väl tycka att datum utan quickset är lite jobbigt. Jag är sån som måste ha rätt datum.

Sen har den utan datum mer sunbursteffekt som jag gillar plus att den har ännu mer kupat plexi. Blånerade visare till den är grymt coolt! Länken som jag fick med tycker jag passar den ypperligt.

Hmm. Kan nog ändå svara att den utan datum är favoriten :) men den andra känns mer dressad och gillar de visarna också så just nu är jag nog lite frälst i båda men om jag var tvungen att välja en blir de blånerade.

Ser fräsch ut! Ibland kan det vara värt att lägga lite mer än man tänkt sig om köpsuget infinner sig. Då slipper man våndas i efterhand för en femhundring eller två!
Tack, och jag håller med! Bara något litet märke på tavlan, annars ser den typ felfri ut. Boetten såg bra ut också på de bilder jag fick. Gick ut rätt hårt nu när jag sålde min DS just till förmån för denna. Har varit sugen på borstad ett tag och automatiskt är ju lite kul. :)

Tack, och jag håller med! Bara något litet märke på tavlan, annars ser den typ felfri ut. Boetten såg bra ut också på de bilder jag fick. Gick ut rätt hårt nu när jag sålde min DS just till förmån för denna. Har varit sugen på borstad ett tag och automatiskt är ju lite kul. :)
Tack för att du sålde din, den kom till mig tillslut ändå :)
Drog på länken i mörkret. Får ordna bättre bilder vid senare tillfälle. En DS verkar trivas bäst i solljus.
IMG_20180619_221920-01.jpeg
IMG_20180619_221950-01.jpeg

Klockan ser asgrym ut, grattis!
Hur mycket pengar handlar det om ungefär för ett bra ex? Har precis börjat kolla i denna tråd och som vanligt så väcks något i reptilhjärnan...

Tack för snabbt svar, håller på att tråla tråden som bäst. Antagligen dras jag med för enkelt i någon form av masshysteri, men gillar denna klocka mer och mer.
Jag vet redan hur det här kommer att sluta...
Jag tyvker DS är skit. Minst prisvärda klocka man kan köpa faktiskt. Så allihopa nu lägger vi ner den här trötta tråden och återgår till att samla mellanmjölksrollar och annat premium! :)

Tillbaka
Topp