Från ingen DS till 2st snabba
Vilken föredrar du IRL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Från ingen DS till 2st snabba
Det var du din....Blev med DS igen, precis som jag hoppades på. Jävligt dyr blev den, precis som jag inte hoppades på. Men den såg fin ut Borstad tavla, fin boett och automatisk.
Haha, men det var tight. Var det dig jag tampades mot i slutet?Det var du din....
Nej bara bevakade...Haha, men det var tight. Var det dig jag tampades mot i slutet?
Aha, oki!Nej bara bevakade...
Men hade hoppat in om den inte drog iväg... Mental gräns på. 2kAha, oki!
Hade jag med. Men sen blev det lite mer..Men hade hoppat in om den inte drog iväg... Mental gräns på. 2k
Någon bild?Hade jag med. Men sen blev det lite mer..
Ser fräsch ut! Ibland kan det vara värt att lägga lite mer än man tänkt sig om köpsuget infinner sig. Då slipper man våndas i efterhand för en femhundring eller två!
Har nog haft den nya för kort tid att säga säkert. Men kan väl tycka att datum utan quickset är lite jobbigt. Jag är sån som måste ha rätt datum.Vilken föredrar du IRL?
Tack, och jag håller med! Bara något litet märke på tavlan, annars ser den typ felfri ut. Boetten såg bra ut också på de bilder jag fick. Gick ut rätt hårt nu när jag sålde min DS just till förmån för denna. Har varit sugen på borstad ett tag och automatiskt är ju lite kul.Ser fräsch ut! Ibland kan det vara värt att lägga lite mer än man tänkt sig om köpsuget infinner sig. Då slipper man våndas i efterhand för en femhundring eller två!
Tack för att du sålde din, den kom till mig tillslut ändåTack, och jag håller med! Bara något litet märke på tavlan, annars ser den typ felfri ut. Boetten såg bra ut också på de bilder jag fick. Gick ut rätt hårt nu när jag sålde min DS just till förmån för denna. Har varit sugen på borstad ett tag och automatiskt är ju lite kul.
Saknar den. Har verkligen fått ut riktigt mycket glädje för dom pengarna. Förhoppningsvis försvinner saknaden när den nya landarTack för att du sålde din, den kom till mig tillslut ändå
Drog på länken i mörkret. Får ordna bättre bilder vid senare tillfälle. En DS verkar trivas bäst i solljus.
Får hoppas det! vet att både @Jockinho (ja igen ) och @Gasparo vill åt denna men tror den komma stanna ett tag. Riktigt go klocka för så lite pengar. Älskar dessa välvda tavlorSaknar den. Har verkligen fått ut riktigt mycket glädje för dom pengarna. Förhoppningsvis försvinner saknaden när den nya landar
Aeeeh min tur ett tag först vaJepp återköpsklausul vid flipp på den inskrivet i sten
Aeeeh min tur ett tag först va
Hmmm inget fair play direkt...då jag tingade redan innan du fått hem denNja du är efter mig igen, dvs din chans kommer tillslut med (säkert)
Klockan ser asgrym ut, grattis!Tack, och jag håller med! Bara något litet märke på tavlan, annars ser den typ felfri ut. Boetten såg bra ut också på de bilder jag fick. Gick ut rätt hårt nu när jag sålde min DS just till förmån för denna. Har varit sugen på borstad ett tag och automatiskt är ju lite kul.
Vad jag går igång på bilder med snyggt upplagda klockdelar. Ibland tror jag att urmakare är mitt egentliga kall.En modern DS från 1990-talet med lite vintagevibbar. Fortfarande en DS
Och en liten bild på en DS-2 med 25-651 komplett demonterad.
Går att hitta för under 2k. För 5 dagar sedan hade jag ingen DS. Nu har jag två låt reptilen komma fram baraKlockan ser asgrym ut, grattis!
Hur mycket pengar handlar det om ungefär för ett bra ex? Har precis börjat kolla i denna tråd och som vanligt så väcks något i reptilhjärnan...
Tack för snabbt svar, håller på att tråla tråden som bäst. Antagligen dras jag med för enkelt i någon form av masshysteri, men gillar denna klocka mer och mer.Går att hitta för under 2k. För 5 dagar sedan hade jag ingen DS. Nu har jag två låt reptilen komma fram bara
Jag tyvker DS är skit. Minst prisvärda klocka man kan köpa faktiskt. Så allihopa nu lägger vi ner den här trötta tråden och återgår till att samla mellanmjölksrollar och annat premium!Tack för snabbt svar, håller på att tråla tråden som bäst. Antagligen dras jag med för enkelt i någon form av masshysteri, men gillar denna klocka mer och mer.
Jag vet redan hur det här kommer att sluta...
Puuuh.... Tack för denna, nu känns det bättreJag tyvker DS är skit. Minst prisvärda klocka man kan köpa faktiskt. Så allihopa nu lägger vi ner den här trötta tråden och återgår till att samla mellanmjölksrollar och annat premium!
Bra!Jag tyvker DS är skit. Minst prisvärda klocka man kan köpa faktiskt. Så allihopa nu lägger vi ner den här trötta tråden och återgår till att samla mellanmjölksrollar och annat premium!