ConElPueblo
Silver
Men den gick för lite mer en 85€ eller?
230€
På min eBay står der €85... Men uanset om det er €85 eller €230, så er det ret billigt for et 18K DS-2 Chronometer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men den gick för lite mer en 85€ eller?
230€
Grym! Bukten?Boom! Äntligen!
Vilken tänker du på?Grym! Bukten?
Svinet!Boom! Äntligen!
Grym! Bukten?
Hahahah tack!Svinet!
Edit: SvinFet
Nu är jag avis! Stort grattis till en DS med en av de bästa tavlorna!Boom! Äntligen!
Fasiken va skönt med lite omvänd avund då jag så ofta är avis på dig!! TACK!Nu är jag avis! Stort grattis till en DS med en av de bästa tavlorna!
Och du har dessutom lyckats hitta en med väldigt fin tavla! Du får byta eller polera upp glaset lite! Ännu mer avis!Fasiken va skönt med lite omvänd avund då jag så ofta är avis på dig!! TACK!
Mycket bra!Boom! Äntligen!
Faktum är att jag har polerat glaset som tusan idag. Vill helst inte byta innan jag hittar ett original även om det finns bra alternativ. Det som är kvar nu stör mig inte så mkt och vill hellre ha det tjockt. Har slipat med maskin och 1000, 3000, 5000 och sen polywatch. Det var rejält tilltufsat innan och tom på insidan. Bilderna nu är nog så osmickrande de kan vara i direkt solskenOch du har dessutom lyckats hitta en med väldigt fin tavla! Du får byta eller polera upp glaset lite! Ännu mer avis!
Det är ju inte så farligt, men jag tycker det är stor skillnad med ett nytt glas, och speciellt när du har så fin tavla. Det borde inte vara så svårt att hitta ett kan jag tycka. Härligt att du hittade en med originallänk dessutom.F
Faktum är att jag har polerat glaset som tusan idag. Vill helst inte byta innan jag hittar ett original även om det finns bra alternativ. Det som är kvar nu stör mig inte så mkt och vill hellre ha det tjockt. Har slipat med maskin och 1000, 3000, 5000 och sen polywatch. Det var rejält tilltufsat innan och tom på insidan. Bilderna nu är nog så osmickrande de kan vara i direkt solsken
Nä precis. Jag har glas som passar väl till DS men om jag ska byta på denna så ser jag gärna ett originalglas och spar de jag har till mer vanliga dsar. Tavla är såklart viktigt men även boett är sjukt viktigt på dessa 112-boetter tkr jag. Allt för ofta är de helt nedpolerade. Mm denna länk som du oxå har på din dykare är ju fantastisk! Har gf sen innan med lite stretch i och denna typ gör ju stretch omöjligt vilket e nice! @Martin Lovasz kom över originalglas förut har jag för mig och kanske har ngt tips var man hittar fler?Det är ju inte så farligt, men jag tycker det är stor skillnad med ett nytt glas, och speciellt när du har så fin tavla. Det borde inte vara så svårt att hitta ett kan jag tycka. Härligt att du hittade en med originallänk dessutom.
Mycket bra! Grattis till fångstenBoom! Äntligen!
Många tack, sällan jag är så nöjd med en klockfångst!Mycket bra! Grattis till fångsten
Magiskt fin! Grattis!Boom! Äntligen!
Älskar dom där, nu blev jag avis. Grattis!Boom! Äntligen!
@Fadershan Fantastiskt fin!
Magiskt fin! Grattis!
Tack hörni, världens trevligaste tråd!Älskar dom där, nu blev jag avis. Grattis!
Trevlig, stort grattis!Boom! Äntligen!
Nämen tjusigt! Grattis!!Nytt i lådan
Tack!! Från noll till tre på en dryg månad tycker jag är bra jobbat, men nu får det räcka!!!! Men man vet ju aldrig vad Certinabegäret hittar på..........Nämen tjusigt! Grattis!!
Tycker det låter lagom faktiskt! Alltså tillökningstakten inte antaletTack!! Från noll till tre på en dryg månad tycker jag är bra jobbat, men nu får det räcka!!!! Men man vet ju aldrig vad Certinabegäret hittar på..........
Min säger hej!Boom! Äntligen!