Haha verkar som vi är många som spanar, jag känner att jag är nöjd med min buvarande trippel så ni kan fajtas bäst ni villJag har den på span också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha verkar som vi är många som spanar, jag känner att jag är nöjd med min buvarande trippel så ni kan fajtas bäst ni villJag har den på span också
Vi äro legio!Jag har den på span också
Många som vill ha DS. Denna tråd har helt klart hjälpt till att öka intresset för en härlig klocka....Jag har den på span också
Hur kunde du gissa det?Vi äro legio!
Är det du som leder kanske?
Måste väl va synsk eller nåt!Hur kunde du gissa det?
Det tycker jag låter som ett gott betyg för en klocka! Om den är vintage eller ej blir nog ett personligt tyckande Schysst länk!Är det en vintage, nä kanske inte, vet ej vad som ska till för att klassas som vintage. Köpte den ny för 23 år sedan o inte tröttnat, det är det som är bra med flera dinkor när man inte burit den på ett tag så blir det ett trevligt återseende
Nåväl en ds är det iallafall
Var det du som vann? Jag hade inte en chans, är alldeles för snål verkar det som.Ge tusan i den, den är min, och bara min
Jag me. Gick högre än jag trodde iom väldigt knapphändig info och bilder.Var det du som vann? Jag hade inte en chans, är alldeles för snål verkar det som.
Samma härVar det du som vann? Jag hade inte en chans, är alldeles för snål verkar det som.
Nä du! Blev för tok dyr för en fattig pensionär Och så har jag en likadan, annars kanske jag varit med..Var det du som vann? Jag hade inte en chans, är alldeles för snål verkar det som.
Håller med!PP med borstad tavla i gott skick. Tycker inte den var så dyr. Hade nog lagt det om jag inte släppt den till er
Kan den ha blivit din!? Om man läser mellan raderna så kanske........Haha, så många här som var ute efter den där tratt-DS:en så är det inte så konstigt att den blev dyr Men kul med denna hype och en riktigt bra tråd på KS!
Haha tyvärr inte!Kan den ha blivit din!? Om man läser mellan raderna så kanske........
Kanske inte är ngn KSare?Så vem tog den då? TRÄD FRAM!
Är det ens möjligt?Kanske inte är ngn KSare?
Äh! de kan väl hålla sig till sina fyrkantiga 6-siffriga subbarInte troligt.
Säkert en av Rolexpojkarna som vill ha något enkelt men snyggt på armen.
När de får kon på kvalité är det kört.Äh! de kan väl hålla sig till sina fyrkantiga 6-siffriga subbar
Alla ni som hoardat skrattar ju hela vägen till banken dock bara lägga ut de lite dyrare än en hulkNär de får kon på kvalité är det kört.
Behöver nästan aldrig justeras eller servas, nice!Ja vem vill inte ha en sån här!
Haha mm det e bra insälj!Behöver nästan aldrig justeras eller servas, nice!