Du alltså?Jag vet nu vem som vann hem den och det är en forummedlem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du alltså?Jag vet nu vem som vann hem den och det är en forummedlem.
Ack nej, jag är ingen Rolexpojke.Du alltså?
https://klocksnack.se/threads/korta-länk-med-hammare.95279/#post-235x200Tips för att korta denna länk?
Fula ändlänkar, utbytta? Satt på en DS-2 jag köpte.
70-tal? Ej märkt gf.
Tips för att korta denna länk?
Fula ändlänkar, utbytta? Satt på en DS-2 jag köpte.
70-tal? Ej märkt gf.
För att de är fula. Men de passar, ja.Ingen aning om hur man kortar den. Varför skulle ändlänkarna vara utbytta? Dom ser ut att passa finfint på en DS-2. Jag tycker mig se den där länken, eller liknande, framförallt på DS-2: or från Sydeuropa, mestadels Spanien. 70-tal stämmer bra.
För att de är fula. Men de passar, ja.
Hoppas du blir nöjd!Vad kan detta vara?
Ger fortfarande inte så mycket.
Nu borde ni känna igen den.
Och så en bild på typ dom två enda 18mm bandet jag har just nu
Sry för lite bildbombning och tack @ANALOGUE för första Ds:en
Gjorde sig bra på Nato speciellt läder
Och då undrar man så klart om du har hittat något serienummer lågt nog för att vara forumets äldsta!!!Ack nej, jag är ingen Rolexpojke.
Jag fick nöja mig med denna.
https://auctionet.com/sv/864458-armbandsur-certina-ds-automatic
Får kolla i morgon då den just nu väntar i ett av DHL's skåp.Och då undrar man så klart om du har hittat något serienummer lågt nog för att vara forumets äldsta!!!
Spännande!!Får kolla i morgon då den just nu väntar i ett av DHL's skåp.
Kanske ser värre ut på mina då de är fult misshandlade. Vi får se om de ser bättre ut efter lite justering.Jag har liknande "fula" på min NSA-länk. Så hemska är dom väl ändå inte? Jag tycker dom smälter in helt OK när man format till dom bra. Lite som ändlänkarna på en Pogue.
Kanske ser värre ut på mina då de är fult misshandlade. Vi får se om de ser bättre ut efter lite justering.
Det är en spanjor som tyvärr har misshandlat både ändlänkarna och fulpolerat boetten på min klocka. Ska försöka ordna det så gott det går.Såhär ska det se ut på ett ungefär, om du kollar på den översta. Lite bättre kan man dock få till.
Hah, och denna gick uppenbarligen Rolexpojkarna förbi Snyggt fyndat!Ack nej, jag är ingen Rolexpojke.
Jag fick nöja mig med denna.
https://auctionet.com/sv/864458-armbandsur-certina-ds-automatic
Det är en spanjor som tyvärr har misshandlat både ändlänkarna och fulpolerat boetten på min klocka. Ska försöka ordna det så gott det går.
Vilken är egentligen forumets älsta DS?! Denna har 3687918;Och då undrar man så klart om du har hittat något serienummer lågt nog för att vara forumets äldsta!!!
Tror den där ligger bra till, i alla fall om jag följt tråden rätt! Men kan så klart ha fel! Jag har också en tidig med inte allt för många emellan våra. 3688386Vilken är egentligen forumets älsta DS?! Denna har 3687918;
Ja man undrar verkligen.. Men allt går att fixa till. Gillade tavlan och 25-652 med dag/datum så fastnade för den ändå. Trevlig med länken. Fixar bild vid senare tillfälle.Trist, speciellt med boetten. Ändlänkarna kan man alltid pilla med. Jag såg dock att det var en två fula märken på vardera. Undra vad han har sysslat med.
Riktigt snygg patina på den där, så grattis!!Så nu är den senaste inköpet hemma.
Faktiskt inte så dåligt.
Serienummer 5601 012, 3788695 kaliber 25-45 så den är från 1960.
Ja man undrar verkligen.. Men allt går att fixa till. Gillade tavlan och 25-652 med dag/datum så fastnade för den ändå. Trevlig med länken. Fixar bild vid senare tillfälle.
Om någon kommer på hur man kortar länken får ni gärna hojta till!
Haha! Va grymt! Kommer bli riktigt fin den där!
Haha! Va grymt! Kommer bli riktigt fin den där!
Är så grymt svårt att se på min. Men jag får det till PAT PENDJag hoppas det! Jättefin tavla och visare. Pyttelite lysmassa har försvunnit längst ner på timvisaren. Lite sliten boett men antagligen helt original. Text och siffror var hyfsat synliga på baksidan. I alla fall med lite ljus på.
Stod det "PAT PEND" på din med? Eller hade dom skrivit ut det helt?
Är så grymt svårt att se på min. Men jag får det till PAT PEND