Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror att jag har rätt box men är inte 100. Ingen aning om pris. 400-800pix? Kanske mer?Hej, tänkte bara fråga om någon kunde upplysa mig ang boxarna till tidiga ds(sent 50tal tidigt 60)? Nån som har en bild att bifoga och isf vad är rimligt pris för en sådan?
tack och trevlig kväll!
Tror den boxen är något nyare. Jag har en äldre modell DS-box som jag tror är till de tidiga. Lägger upp bild senare vid tillfälle.Tror att jag har rätt box men är inte 100. Ingen aning om pris. 400-800pix? Kanske mer?
Röd box?Tror den boxen är något nyare. Jag har en äldre modell DS-box som jag tror är till de tidiga. Lägger upp bild senare vid tillfälle.
Nej den är blå, men med äldre utseende.Röd bo
Röd box?
Läckert!!!
Den där länken alltså..Tror att jag har rätt box men är inte 100. Ingen aning om pris. 400-800pix? Kanske mer?
Snyggt! Är PP skrivet på in- eller utsida?Hade tänkt göra en egen tråd om denna men med tanke på denna förträfliga tråds introduktion så kändes det överflödigt Här kommer den iaf, mitt senaste tillskott i DS-familjen. Första gen dyktavlan patent pending år59-60ref 5601-012 på en original gf-länk, cal 24-45.
Insidan!Snyggt! Är PP skrivet på in- eller utsida?
Undra vilka som är äldst bland de tidiga? Min gissning är att de som har på utsidan är de älsta.Insidan!
Ja jag vet faktiskt inte men låter väl troligt! Är ju under en väldigt begränsad tid så kan oxå vara så att det faktiskt inte går att fastslå då de kan ha kommit ut samtidigt under året.Undra vilka som är äldst bland de tidiga? Min gissning är att de som har på utsidan är de älsta.
Fet, grattis!Hade tänkt göra en egen tråd om denna men med tanke på denna förträfliga tråds introduktion så kändes det överflödigt Här kommer den iaf, mitt senaste tillskott i DS-familjen. Första gen dyktavlan patent pending år59-60ref 5601-012 på en original gf-länk, cal 24-45.
Tack!Fet, grattis!
Grattis! Sjukt fin!Hade tänkt göra en egen tråd om denna men med tanke på denna förträfliga tråds introduktion så kändes det överflödigt Här kommer den iaf, mitt senaste tillskott i DS-familjen. Första gen dyktavlan patent pending år59-60ref 5601-012 på en original gf-länk, cal 24-45.
Läckert!!!
Tack själv, utan dig hade jag kanske varit rikare men inte lika nöjd!!Grattis! Sjukt fin!
Haha säger som @ConElPuebloTack själv, utan dig hade jag kanske varit rikare men inte lika nöjd!!
Lägg av... Var hittar du allt?Grattis med den fine ur-DS
Jeg bliver altid glad, når jeg ser den variant uden sekundviseren med lumen; den virker som om, at den burde være på dykkaren. Jeg har i øvrigt en eller to lidt specielle incomings i løbet af de næste par uger
Jo men så är det är jag rätt övertygad om! Jo men som sagt du har en speciell förmåga att leta upp juveler!Grattis med den fine ur-DS
Jeg bliver altid glad, når jeg ser den variant uden sekundviseren med lumen; den virker som om, at den burde være på dykkaren. Jeg har i øvrigt en eller to lidt specielle incomings i løbet af de næste par uger
Lägg av... Var hittar du allt?
Du får bjuda in mig innanför de "lykta dörrarna"Nogle tæt på, andre langt væk... Nogle helt åbent, de fleste i det skjulte
Se om du kan få till en +1-lösningDu får bjuda in mig innanför de "lykta dörrarna"
Grattis! Mycket snygg och cool! Tropical?Hade tänkt göra en egen tråd om denna men med tanke på denna förträfliga tråds introduktion så kändes det överflödigt Här kommer den iaf, mitt senaste tillskott i DS-familjen. Första gen dyktavlan patent pending år59-60ref 5601-012 på en original gf-länk, cal 24-45.
Ser brun ut, läckert! Grattis till den!Hade tänkt göra en egen tråd om denna men med tanke på denna förträfliga tråds introduktion så kändes det överflödigt Här kommer den iaf, mitt senaste tillskott i DS-familjen. Första gen dyktavlan patent pending år59-60ref 5601-012 på en original gf-länk, cal 24-45.
Grattis! Mycket snygg och cool! Tropical?
Ser brun ut, läckert! Grattis till den!