Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja det är lite skadat men kul!Tycker det är fascinerande hur samma modell och typ samma årtal av en klocka kan skilja typ från 1000kr till över 40k. Unikt för certina eller finns det liknande?
Dock är dom dära riktigt fina....![]()
Kan väl inte vara värd mer än typ 24-27k?
Hur tänker du?Kan väl inte vara värd mer än typ 24-27k?
Tror snarare 15-snåret är aktuellt. Svart lume måste ju vara den tråkigaste patineringen?Kan väl inte vara värd mer än typ 24-27k?
Tror snarare 15-snåret är aktuellt. Svart lume måste ju vara den tråkigaste patineringen?
Tackar! Ja, den är mycket trevlig! Han försökt att googla fram en likadan men har helt misslyckats. Om någon hittar en kan ni väl lägga upp en bild eller skicka PM.
Ja alltså jag kikar ju ofta efter DS:ar men kan inte säga att jag sett en heller! Vad är reffen, 5601-012?Tackar! Ja, den är mycket trevlig! Han försökt att googla fram en likadan men har helt misslyckats. Om någon hittar en kan ni väl lägga upp en bild eller skicka PM.
Inte riktigt, 5627-012.Ja alltså jag kikar ju ofta efter DS:ar men kan inte säga att jag sett en heller! Vad är reffen, 5601-012?
Grattis, trevlig!!Nyinkommen och bra mycket bättre än annonsbilderna visade![]()
![]()
Fan där ligger man i lääääFår peta in den här bilden här oxå som jag tog idag på mina DS-favoriter.![]()
Tack! Och jag som inte skulle ha flerGrattis, trevlig!!
Vad mer kan man önska....Får peta in den här bilden här oxå som jag tog idag på mina DS-favoriter.![]()
Det är faktiskt ganska många fler jag kan önska.. haha ;DVad mer kan man önska....
DS-sjukan slår hårt, och verkar inte finnas någon bot!!Det är faktiskt ganska många fler jag kan önska.. haha ;D
Ja du saknar ju faktiskt en amagnetic... Inte för att vara den som är den...Får peta in den här bilden här oxå som jag tog idag på mina DS-favoriter.![]()
Vilket gäng!Får peta in den här bilden här oxå som jag tog idag på mina DS-favoriter.![]()
Trolla fram en till mig så är jag mycket tacksam!!Ja du saknar ju faktiskt en amagnetic... Inte för att vara den som är den...![]()
Haha, då tar jag den själv isf!Trolla fram en till mig så är jag mycket tacksam!!![]()
Åhh du din!!Haha, då tar jag den själv isf!![]()
Hahaha, mäktigt! Guld sååklart, ska aldrig glömma det!
Alltså att du förutom amagnetic behöver en guldare.Hahaha, mäktigt! Guld sååklart, ska aldrig glömma det!