Förstod det och håller med! Har ju sneglat lite på @Hr_Proos halvguldare! Och tack!Alltså att du förutom amagnetic behöver en guldare.
Fast du har ett sjukt bra ds-gäng.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstod det och håller med! Har ju sneglat lite på @Hr_Proos halvguldare! Och tack!Alltså att du förutom amagnetic behöver en guldare.
Fast du har ett sjukt bra ds-gäng.
Ja ditt gäng är riktigt bra. Men guld är ju alltid gul och halvguld är faktiskt inte så dumt det heller!Förstod det och håller med! Har ju sneglat lite på @Hr_Proos halvguldare! Och tack!
Roseguldsindex? Känns lite franken över den där..?Og nu på Instagram... Gad vide hvad den blev solgt for?
https://www.instagram.com/p/BoRzGgTnd5p/?taken-by=heuerfan
Roseguldsindex? Känns lite franken över den där..?
Ingen dålig trio @Fadershan!Får peta in den här bilden här oxå som jag tog idag på mina DS-favoriter.
Vilken gillade du inte? Tack!Ingen dålig trio @Fadershan!
Det är jag som är både blind och har en släng av dyskalkyliVilken gillade du inte? Tack!
Fyfan, avis jag blir! Det tåras i ögonen!Får peta in den här bilden här oxå som jag tog idag på mina DS-favoriter.
Tack kompisFyfan, avis jag blir! Det tåras i ögonen!
Fantastiskt skick @ANALOGUE! DS modellerna väcker habegär!
Tack!Fantastiskt skick @ANALOGUE! DS modellerna väcker habegär!
Det kommer bli den bästa versionen av den tavlan jag sett!Tack!
Precis detta skick jag vill ha
Ska snart byta case och glas på denna så blir den lika fin
Eller nja, länken kommer vara lika rasslig som nu...
Tack!Det kommer bli den bästa versionen av den tavlan jag sett!
En annan degar 26500 kr för samma sakTack!
Man får hoppas det blir bra när man inser att man degat 16k för tavla, visare och ett verk som behövde service...
Men i den ingick massa radiumEn annan degar 26500 kr för samma sak
Börjar bli dyrt det där med Radium....Men i den ingick massa radium
Men det är det värt.. får så skönt rus när jag sitter och inhalerar det på fredagskvällarna när barnen lagt sig och frugan sover på soffanBörjar bli dyrt det där med Radium....
ARI - Anonyma Radiuminhalerarer ¨Men det är det värt.. får så skönt rus när jag sitter och inhalerar det på fredagskvällarna när barnen lagt sig och frugan sover på soffan
Men i den ingick massa radium
Fräääsigt!
Dyrt! Spännet kostade lika mycket som klockan!!!Fräääsigt!
Hahah orkar inte höra mer om årets DS-fynd! Jobbar oxå det spännet på en ds meen ickeguldare.Dyrt! Spännet kostade lika mycket som klockan!!!
Får se om det dyker upp fler..Det kommer bli den bästa versionen av den tavlan jag sett!
Haha vad har du på g?Får se om det dyker upp fler..
Amagnetic är man ständigt på jakt efter, verkar vara en enhörning. Klart du ska ha en PH200, bästa dykaren!Haha vad har du på g?
Jag jagar nu en Ph200 sedan släpper jag DS
Om det inte dyker upp en amagentic...
Stockholms auktionsverk alternativt Kaplans har en, minns inte vilket ställe..Haha vad har du på g?
Jag jagar nu en Ph200 sedan släpper jag DS
Om det inte dyker upp en amagentic...
Schyyyy!!!Stockholms auktionsverk alternativt Kaplans har en, minns inte vilket ställe..