Entruv
Basic
Tack! 39mm kke?
Ligger en prisvärd på K&S som verkar vara i mkt bättre skick än min.
Kliar i köpfingrarna, dock alldeles för många intressen på gång nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! 39mm kke?
Ligger en prisvärd på K&S som verkar vara i mkt bättre skick än min.
Fokus!Kliar i köpfingrarna, dock alldeles för många intressen på gång nu
Läckert!Denna klocka beskriver min smak perfekt. Hög byggkvalitet, clean men spännande design och i stört bra skick. Det är därför jag älskar bla DS och Tissot - man kan fortfarande köpa krisp ex utan att få pantsätta en njure...
Tack! Kan inte annat än att hålla medLäckert!
Denna klocka beskriver min smak perfekt. Hög byggkvalitet, clean men spännande design och i stört bra skick. Det är därför jag älskar bla DS och Tissot - man kan fortfarande köpa krisp ex utan att få pantsätta en njure...
Mycket mycket bra och helt enig som du vetDenna klocka beskriver min smak perfekt. Hög byggkvalitet, clean men spännande design och i stört bra skick. Det är därför jag älskar bla DS och Tissot - man kan fortfarande köpa krisp ex utan att få pantsätta en njure...
Tack!Den där är makalöst bra, grattis!
Tack! Jag har letat en riktig bra PPPP länge och skulle nog bara sälja om jag hittar en bättre, vilket jag inte tror kommer hända....Mycket mycket bra och helt enig som du vet
Grattis, hoppas du håller i den länge och använder den ordentligt
Denna klocka beskriver min smak perfekt. Hög byggkvalitet, clean men spännande design och i stört bra skick. Det är därför jag älskar bla DS och Tissot - man kan fortfarande köpa krisp ex utan att få pantsätta en njure...
Haha kul att du gillar denMen fy fan i helvete vilken jävla klocka!
Edit: avundet tog över, osmidigt uttryckt, står fast vid det...
Sjukt mysigt mao! Sprnag f.ö. på en 18k länk till den där... meeen var tvungen att köpa klockan till och de båda hade en total prislapp på 85k.Mysbrallor, DS och "jobb" i soffan.
Vissa klockor går nästan inte att spama!Sorry för spam
Spam'a på du, många som gillar DS. Och speciellt i det skicket!!Sorry för spam
Du skulle ha köpt.Sjukt mysigt mao! Sprnag f.ö. på en 18k länk till den där... meeen var tvungen att köpa klockan till och de båda hade en total prislapp på 85k.
Jag skulle inte ha köpt allt annat jag sett innan och varit på en ekonomisk klockbotten så att jag hade kunnat langa upp 85kDu skulle ha köpt.
Hehe, så kan man ju också se det...
Jag skulle inte ha köpt allt annat jag sett innan och varit på en ekonomisk klockbotten så att jag hade kunnat langa upp 85k
Smaken som baken å allt det där. Tycker det lirar bra!Hehe, så kan man ju också se det...
Jag tycker för övrigt att dauphine-visarna på de tidiga lirar dåligt med utformningen av indexen.
Sjukt mysigt mao! Sprnag f.ö. på en 18k länk till den där... meeen var tvungen att köpa klockan till och de båda hade en total prislapp på 85k.
Jag tycker för övrigt att dauphine-visarna på de tidiga lirar dåligt med utformningen av indexen.
Japp det gjorde den!Den på IG kostede 85K?
Meget uenig
Bah.Meget uenig
Då får man vara med i Certinaklubben (ett tag varje fall). Har samlade expertisen en koll på ca årtal?
Första steget är att erkänna för sig själv att man har ett problem.Tredje DS hem denna vecka... Sjuk vecka
Hehe! Bra där! Hör av dig om du vill köpa fler!Tredje DS hem denna vecka... Sjuk vecka
Snackar vi guld på stål nu eller annat?Hehe! Bra där! Hör av dig om du vill köpa fler!