Allt!Snackar vi guld på stål nu eller annat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt!Snackar vi guld på stål nu eller annat?
Hehe! Bra där! Hör av dig om du vill köpa
Du får visa mer
+1!Du får visa mer
Helgalna index på den där!
Ja de är lite galna men gillar dem massorHelgalna index på den där!
Det var definitivt inte menat som annat än positivt!Ja de är lite galna men gillar dem massor
Tycker boetten ser helt slut ut, om nu bilden inte ljuger rejält.
TråkigtTycker boetten ser helt slut ut, om nu bilden inte ljuger rejält.
Hela klockan är slut i min meningTycker boetten ser helt slut ut, om nu bilden inte ljuger rejält.
Vi har olika referensramar, jag tycker tavlan och visarna helt klart funkar.Hela klockan är slut i min mening
Vi har olika referensramar, jag tycker tavlan och visarna helt klart funkar.
Vi har olika referensramar, jag tycker tavlan och visarna helt klart funkar.
Nej man tycker såklart olikaDifferent strokes antar jag, om den inte budas upp så mycket kanske det ändå är en okej första PPPP? Alla kan ju inte vara @Fadershan eller @ANALOGUE tänker jag?
Nej man tycker såklart olika
Tack!Bara för tydlighetens skull, menade att ni har bland de finaste exemplaren, inte att ni skulle vara purister eller så!
Jag har den oxå i min minneslista Jag släpper gärna budandet ifall den går till en ds-lööver!Different strokes antar jag, om den inte budas upp så mycket kanske det ändå är en okej första PPPP? Alla kan ju inte vara @Fadershan eller @ANALOGUE tänker jag?
Hellre en Tisse på armen än en Rolle i bankfacket!Tack!
För mig handlar det bara om smak. Köper hellre en mint Tissot än en sliten rolex
Tack!
För mig handlar det bara om smak. Köper hellre en mint Tissot än en sliten rolex
Jag har den oxå i min minneslista Jag släpper gärna budandet ifall den går till en ds-lööver!
Håller helt med dig. Förstår inte de som tar lån för att köpa en Rolex.Hellre en Tisse på armen än en Rolle i bankfacket!
Nää nu har du fått det om bakfoten, tror det blir bättre med färre budgivare för vinnaren im out!Fight me about it
Nää nu har du fått det om bakfoten, tror det blir bättre med färre budgivare för vinnaren im out!
Håller helt med dig. Förstår inte de som tar lån för att köpa en Rolex.
För övrigt är även jag spekulant på DSen som ni diskuterade Hade gärna haft en automatisk DS på armen
Det blir ett hett krig alltså! Skatten på väg tillbaka -> klockor på väg in
Japp PRISA gud! Här kommer skatteåterbäringen. (Som redan är slut då man köpt klockor för allt )
Måste dock säga att killen som säljer DSen han verkar ha väldigt många DS automat i sin samling. Tittade efter han har 3-4 stycken till försäljning och en manuell.
Den här DSen hade en väldigt häftig urtavla.
https://www.tradera.com/item/190111/343825164/certina-ds-automatic
Det är möjligt det är någon som säljer av en samling eller ett parti klockor.Hmm tänker du det som meriterande eller tvärtom? Någon som försöker sälja av sig kanske? (Spekulerar grovt!!!)
Edit: Tittade genom hans annonser, visar verk på alla DS förutom pie-pan, ugglor i mossen?
Ball tavla och boett. Synd att den hade datumfunktion, inte min grej alls. :/