PierreJung
Basic
Jäklar va mycke snygga grejer det var här!!... Här kommer man nog hamna då och då kan jag tro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kanske har en över! Har tre och det är en för mycket när jag bara har två DS som ska vara kvar i samlingenTack! Vem vill inte ha GF till sina DS. De växer ju inte på träd precis, och de jag sett har jag alltid varit för snål på Men har du en till övers så vet du vem du ska tänka på
Skickar PMJag kanske har en över! Har tre och det är en för mycket när jag bara har två DS som ska vara kvar i samlingen
Tack! Vem vill inte ha GF till sina DS. De växer ju inte på träd precis, och de jag sett har jag alltid varit för snål på Men har du en till övers så vet du vem du ska tänka på
Jag kanske har en över! Har tre och det är en för mycket när jag bara har två DS som ska vara kvar i samlingen
Gay FrèresUrsäkta min okunskap men vad står gf för? Lägger in en bild på fredags klockan med
Jag har ju flaggat för att jag behövt en i 4-5 år nu?!?Jag kanske har en över! Har tre och det är en för mycket när jag bara har två DS som ska vara kvar i samlingen
Har du 3 GFlänkar? När hände det...?Jag kanske har en över! Har tre och det är en för mycket när jag bara har två DS som ska vara kvar i samlingen
Haha jag har varit lite effektivtHar du 3 GFlänkar? När hände det...?
Haha men va fan! Kryllar ju av dem insåg att @Fadershan har förtur, sen får ni andra förbereda argument och offergåvor om inte han ska ha denJag har ju flaggat för att jag behövt en i 4-5 år nu?!?
Jag har en rätt bra som ligger och samlar damm annars.Haha men va fan! Kryllar ju av dem insåg att @Fadershan har förtur, sen får ni andra förbereda argument och offergåvor om inte han ska ha den
JassåJag har en rätt bra som ligger och samlar damm annars.
Vad landade den på?Måste fråga om det var någon här som knep DS2 dykaren som var ute på tradera?
Den landande på 6472, så inte så farligt dyrVad landade den på?
Nä kanske inte men en i bättre skick kostar nog upp till det dubbla. Ungefär vad det skulle kosta att återställa denna ifall man inte kan leva med patinan, visarna och den spräckta bezeln. Kan man det så är det ju ett charmigt ur för pengen!Den landande på 6472, så inte så farligt dyr
Nä kanske inte men en i bättre skick kostar nog upp till det dubbla. Ungefär vad det skulle kosta att återställa denna ifall man inte kan leva med patinan, visarna och den spräckta bezeln. Kan man det så är det ju ett charmigt ur för pengen!
Yes den såldes på forumet, han är dock inte så aktiv och har ingen aning om den är kvar där.Vad hände med Aurums DS-dykare som var till salu för ett tag sedan? Nån här som knep den?
Fan då. Det missade jag. Hade köpt den rakt av och vaskat min...Yes den såldes på forumet, han är dock inte så aktiv och har ingen aning om den är kvar där.
Rejält fuktskadan men rätt hård.Fan då. Det missade jag. Hade köpt den rakt av och vaskat min...
Vaska ändå! "Less is more" osvFan då. Det missade jag. Hade köpt den rakt av och vaskat min...
Nu så! Fasiken va bra det blev! Grattis!
Blev kalas! Kul!
Nu så! Fasiken va bra det blev! Grattis!
Blev kalas! Kul!
Utan att kunna DS, så beror det ju på vilka delar som de vill byta ut. Samt om de delar som sitter på din klocka nu är original. Ett litet riktmärke är väl att inte tavla, visare och krona skall bytas om dessa är original. Sen är jag för okunnig för att uttala mig om resten.Oj, här händer det grejer, är nu på sida 72 och det har tagit hela veckan... har varit ute i kylan ett tag och hade ingen aning om att DS hysterin spårat ur totalt.
Jag var lycklig med mina nuvarande klockor tills jag hittade den här tråden så nu måste jag fixa upp min DS efter att stackaren fått vänta alltför länge samt ställa mig sist i kön för en gf länk...
Fråga, kan man klanta till det på nått vis om man för in klockan på service till första bästa urmakare? E de ok att byta glas och ev. delar om det behövs?
Skippa service och låt mig köpa den där istället! Så slipper du leta gf-länk ocksåOj, här händer det grejer, är nu på sida 72 och det har tagit hela veckan... har varit ute i kylan ett tag och hade ingen aning om att DS hysterin spårat ur totalt.
Jag var lycklig med mina nuvarande klockor tills jag hittade den här tråden så nu måste jag fixa upp min DS efter att stackaren fått vänta alltför länge samt ställa mig sist i kön för en gf länk...
Fråga, kan man klanta till det på nått vis om man för in klockan på service till första bästa urmakare? E de ok att byta glas och ev. delar om det behövs?