Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyckte själv att den var fin, med mina oskuldsfulla smaklökar...![]()
Det blev en Avo Domaine på balkongen.
![]()
De där Domaine är jäkla trevliga, särskilt om man ha ngt lite lättare (och välgjorda som alla märken i Davidoff-familjen). Rökte dem rätt mycket förr fast på den tiden hade de lila bakgrund med vit text, inte guld som din. Är det någon special edition du har? Eller har de ändrat det nyligen?
Den där posten ska jag visa för frugan.
IWC OCH egentid på bröllopsdagen. Jag är inte missunnsam men det är då fan att en del har det bättre än en själv.
Det är inte den versionen jag kommer dra för min fru.Ha ha ha
Jag inser nu att jag var lite otydlig. Klockan var en present som jag fick av hustrun, men det var för ett halvår sedan. Så det är alltså inte så att jag sitter och rakar in ngt liknande varje bröllopsdag.![]()
Ge dig på ett marca, du har ju möjlighet att dofta på pinnarna hos roger så köp 2 pinnar från varje låda ur ett marca och prova dig fram.Trevligt ni har det gubbar!
Jag tänkte köpa in lite ciggarrer och vill prova på lite annat än det 'vanliga' jag brukar köpa. Kan ni rekommendera något?
Det jag brukar köpa är väl HM du Roi/De diux/du prince/San Juan, Upmann Halv Coronas...
måste skaffa lite såndär "egentid"...
När tänkte du göra det? Jag tänker samma sak, kanske sammanstråla?Trevligt ni har det gubbar!
Jag tänkte köpa in lite ciggarrer och vill prova på lite annat än det 'vanliga' jag brukar köpa. Kan ni rekommendera något?
Det jag brukar köpa är väl HM du Roi/De diux/du prince/San Juan, Upmann Halv Coronas...
Absolut. Kanske imorgon eller lör?När tänkte du göra det? Jag tänker samma sak, kanske sammanstråla?
Jävlar va trevligt att få plocka lite där!Kilade in i sovrummet och öppnade sängbordet
![]()
Nu ska jag bara välja något ur serveringshumidoren som läskar inför kvällen.
![]()
Fortsätter dagen med min första icke-kuban någonsin. Frugan fick med den när hon köpte humidor till mig i julklapp. Davidoff Brobergs 30th anniversary. Passande medans man drar igång grillen och börjar röka revben.
![]()
jag köpte en Låda ciggarer i våras för första gången och har tyckt att de är ganska trevligt att ta ett glas på balkongen och snacka lite skit med en vänMen om man ska gå på priset så är de inga kvalité grejer jag har köpt precis ( 13 euro ) för 20 st. har ni några tips på vad man ska köpa och vart?
![]()