Grattis på födelsedagen! Skickar även ett sms imorgon (senare idag)Bra sätt att starta födelsedagen på, en Trinidad Fundadores från första släppet till allmänheten 98. Inleder starkt parat med gammal portvin.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis på födelsedagen! Skickar även ett sms imorgon (senare idag)Bra sätt att starta födelsedagen på, en Trinidad Fundadores från första släppet till allmänheten 98. Inleder starkt parat med gammal portvin.
![]()
Grattis på födelsedagen! Skickar även ett sms imorgon (senare idag)![]()
GrattisBra sätt att starta födelsedagen på, en Trinidad Fundadores från första släppet till allmänheten 98. Inleder starkt parat med gammal portvin.
![]()
Grattis!!Bra sätt att starta födelsedagen på, en Trinidad Fundadores från första släppet till allmänheten 98. Inleder starkt parat med gammal portvin.
![]()
Stort grattis!!!Bra sätt att starta födelsedagen på, en Trinidad Fundadores från första släppet till allmänheten 98. Inleder starkt parat med gammal portvin.
![]()

Grattis!!
Den där måste vara en grym rök!!
Provade en santa Dominican som jag fick i en sampler. Cigarren va lite intetsägande men rommen smakade lika ljuvligt som vanligt! Hur kommer de sig att rom passar så bra till cigarr?
![]()
Word!Balanserad sötma gifter sig perfekt.
Hör av dig om du nosar upp sånt kul.Ja, mycket god. Men En Cohoba Lanceros från samma år hade slaktat denna
Tack![]()
Födelsedagsherf på klubben. Rolig present från gänget fick man också.
Röker Montecristo No.2 från 2001!!
Magiskt.
![]()
![]()
Låter ju väldigt kul, som en årsklocka nästan. När jag fyllde trettio var det ju kul att röka och dricka saker som var äldre än en själv men annat än det har jag aldrig haft något krav på speciella årtal.Har nån här speciallådor för speciella tillfällen? Det finns som bekant boxkoder och för mig är vissa datum viktiga, alla har inte inträffat än men gärna en 50cab med år och månad från när vi gifte oss som man röker ur en gång om året.
Samt när vi får en yngling. Någon annan som tilltalas av denna tanke?
Gärna en 50cab så det räcker livet ut.
Kul! Som vardagsalternativ föreslår jag Partagas short och H.Upman half corona! dom är lite billigare och lite mindre.Då är man med i denna leken också. Sambon överraskade mig med en humidor tidigare i veckan!
Nu är den under installation enligt Adorinis anvisningar, sen ska humidoren fyllas upp.
Ska ta och läsa igenom tråden nu och se om jag kan lära mig ett och annat. Har ni tips på vad som bör finnas i humidoren är jag tacksam(gärna lite billigare "vardagsalternativ"), kommer ögna igenom tråden efter tips också såklart. Det räcker kanske. Fast har någon tips på fina cigarrer eller cigariller för tillfällen där man inte har all tid i världen är det välkommet.
Hoppas kunna bidra med något, om inget annat så lite bilder i alla fall.
![]()
Grattis vännen!Bra sätt att starta födelsedagen på, en Trinidad Fundadores från första släppet till allmänheten 98. Inleder starkt parat med gammal portvin.
![]()
Sötte på ett amerikanskt märke som heter Camacho, någon som provat dess? kan man köpa någonstans i Sverige?
lite så där överdrivet amerikanskt eller?Testat ett par, Starka som tusan.
lite så där överdrivet amerikanskt eller?va tyckte du för övrigt då? värt o testa?