Tur att det blivit så av bara farten för migFinaste cigarrerna ligger alltid kvar i sina lådor i plastidoren. Aldrig i serveringshumidor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tur att det blivit så av bara farten för migFinaste cigarrerna ligger alltid kvar i sina lådor i plastidoren. Aldrig i serveringshumidor
Tur att det blivit så av bara farten för migMen för att lära mig mer, är det att det blir jämnare fuktnivå om de ligger kvar i lådorna?
Härliga tändare du har! Gillar verkligen den rutiga Duponten!En Dunhill tändare i orginalkartong samt "instruktionsbok"
Två ST. Dupont tändare, en med original krokodilcase! Fått samtliga tändare utav min morfar.
![]()
Jag kör två stycken påsar i min humidor med ca 50 cigarrer. Funkar bra för mig i ca 2.5-3 månaderIngen som kör med Boveda pack? Jag har fått för mig att en sån i stil 69% bör räcka gott och väl i några månader? Speciellt i plastidor.
edit: ge gärna input, för jag är sugen på att börja med Boveda!
jag insåg just att jag skulle behöva ett cigarrfodral. är det någon som har ett som ligger och skräpar som jag kan ta över för en billig peng? alternativt om någon har två tomma tuber över så kan jag surra ihop dom med lite silvertejp bara.![]()
Grymt!![]()
![]()
Jag har ett halvtokigt fodral från opus x. Swisha 100 kr till läkare utan gränser avstår jag för porto och frakt (ej spårbar) och bjuder på fodralet. Lägg upp bilden här när du swishat.
Kan man vara med ?Då är Cohibalotteriet igång![]()
Kan man vara med ?![]()
Do tell more!?Är det någon som har koll på "BIG SMOKE 2016" ute i Västerås?
Do tell more!?
Inte exakt vad jag var ute efter men uppskattar ditt svar och förstår nu lite bättre vad det handlar om.Tyvärr var gäster med uttalad främlingsfientlighet välkomna förra året, jag tänker inte starta nåt slags drev för arrangörerna har säkert bara goda tankar med herfen men jag herfar inte med folk som har hakkors på kroppen
Inte exakt vad jag var ute efter men uppskattar ditt svar och förstår nu lite bättre vad det handlar om.
Vore kul (igen) dock håller jag med dig ang avhoppen men vissa hade väldigt giltiga anledningar som jag förstod det...Jag funderar om inte vi på KS kunde ha en herf men är smått allergisk mot avhopp och dylikt. Tyvärr var det flera förra året på Rona herf som fick förhinder.
Vore kul (igen) dock håller jag med dig ang avhoppen men vissa hade väldigt giltiga anledningar som jag förstod det...