Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man gillar ju sprit, pucko, Coca-Cola osv till en rök men är det ingen som har lite hälsosammare alternativ? Kaffe fungerar ju men tycker faktiskt inte att den kombon är helt klockren.
Man gillar ju sprit, pucko, Coca-Cola osv till en rök men är det ingen som har lite hälsosammare alternativ? Kaffe fungerar ju men tycker faktiskt inte att den kombon är helt klockren.
Synd, har några sådana men inte rökt än.Testar nya Partagas Anejadon, tragiskt. Smakar inte ens Partagas
![]()
Testar nya Partagas Anejadon, tragiskt. Smakar inte ens Partagas
![]()
Kan den ev. behöva lagras ett tag för att få sin smak?
Slänger upp lite bilder imorgon i ljuset. Det är päronens lya.Fyfaaaaan va härligt det där såg ut! När blir det herf? Släng upp några bilder så man får lite idéer, ska bygga på vår nya boende
Slänger upp lite bilder imorgon i ljuset. Det är päronens lya.![]()
Yeaaaaaaah!!!!när jag flyttat om ett par månader och blivit med balkong skall jag sätta upp infravärme å sen jävlar posta bilder i klass med @Cristian , forumets i särklass bästa garrebilder
Yeaaaaaaah!!!!
Glömde att posta denna i fredags. Por Larranaga, rom, hembrygd öl och sedan kôlbulle.![]()
Jag glömde 2 cigarrer hos min kusin för 5 månader sen, fick tillbaka dom idag, de va ju i och för sig en trevlig överraskning då jag hade glömt bort dom, men dom kändes ju för jävla torra! Så nu till min fråga, är det bara lägga dom i humidoren igen? Eller är de bara vaska? Finns de nått annat knep för att återfukta dom igen?
Misstänkte nästan de..tack för svar5 månader oskyddade så försvinner ju oljorna där smaken sitter. du kan återfukta dem igen ja..men det kommer inte smaka som det ska.