Fucking kung som röker garre i bilen!Provade en budget variant Flora de rosa hette denna och var helt ok. Dags för påfyllning i veckan!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fucking kung som röker garre i bilen!Provade en budget variant Flora de rosa hette denna och var helt ok. Dags för påfyllning i veckan!
![]()
Kung och kung vet jag inte men dum i huvudetFucking kung som röker garre i bilen!
Ey! Det ena behöver inte utesluta det andraKung och kung vet jag inte men dum i huvudet![]()
Älskar att Du är på konferens i Kimono! Är Du på "Samurai-con 16" möjligtvis?Konferens = Upmann Magnum 46 EL 2009
![]()
Gissar på Yasuragi. Ska också på konferens/kick off dit i maj, tar fan med mig garrarÄlskar att Du är på konferens i Kimono! Är Du på "Samurai-con 16" möjligtvis?
Inte illa, riktigt bekvämt när det skär korrekt.Spenderade gårdagskvällen med att demontera, putsa och vässa bladet på min nyinkomna Colibri-snoppare med Solingen-stål... Första försöket med whetstone, inte helt enkelt...
![]()
Var såklart tvungen att prova den mellan regnskurarna! Jävlar vad vass den blev! Skar genom en Montechristo som ingenting...
![]()
Finns det någon annan cigarrproducent som har så bra konstruktion som Davidoff?
![]()
De ser änna gött ut,sol å cigarr
Ja...men D vet vad dom gör och gör det förbaskat bra.Finns det någon annan cigarrproducent som har så bra konstruktion som Davidoff?
![]()
De ser änna gött ut,sol å cigarr![]()
Passar på att låna tråden med en humidorfråga, av oförklarliga anledningar så har jag inte kommit igång med mitt cigarrintresse på riktigt ännu. Fick en humidor för längesen och "startade upp" den, låg väldigt bra på 68-70%, sedan gick den ner till 60% i samband med att cigarrerna tog slut, kan det ha ett samband?
Nu har jag i alla fall nya heartfelt beads, och ska ta tag i att köpa på mig ett gäng cigarrer igen så att lådan kan fyllas upp.
Jag undrar hur jag går tillväga med mina beads så det blir rätt denna gången, detaljerad guide. Humidoren är en Adorini Modena deluxe.
Har valt att byta till beads då jag hört detta håller bättre om någon undrar.