Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger på ca 4800kr i Sverige och är det Euro så är det ett bra pris.Traskat runt en del här på Malta och hittils bara hittat en butik som säljer pinnar.
Ni får avgöra om priset verkar vettigt?![]()
![]()
Euros jajjemen.Ligger på ca 4800kr i Sverige och är det Euro så är det ett bra pris.
Trinidad Coloniales, balanserade toner av trä och nötighet
Trinidad Coloniales, balanserade toner av trä och nötighet
![]()
Tack @Kinglolle, ja han är så härlig lille Pepsi.Men fy vad du njuter @mikjon - jag är avis. Ursöt mops dessutom
Själv borde jag verkligen ta en cigarr och slappna av under stressig jobbvecka men får spara det till helgen.
Om jag vill ha något med en tydlig chokladton, vad rekommenderar ni? Dags att göra en liten beställning tror jag.
Men fy vad du njuter @mikjon - jag är avis. Ursöt mops dessutom
Själv borde jag verkligen ta en cigarr och slappna av under stressig jobbvecka men får spara det till helgen.
Om jag vill ha något med en tydlig chokladton, vad rekommenderar ni? Dags att göra en liten beställning tror jag.
Grym gördel ehum...hmmm....Drew Estate La Vieja Habana Connecticut Shade, inslag av milda trätoner, ljus nougat och liten sötma.
![]()
Snacka om boxpressed!Första arbetsveckan avklarad. Fördelen med vardag... Fredagar![]()
Mjo. Men riktigt bra.Grym gördel ehum...hmmm....
Snacka om boxpressed!
Ja, precis som förra gången när det inte blev av så är jag intresseradFinns det intresse för en cigarrkryssning? Upplägget är väldigt enkel, man träffas på Birkabåten med cigarrlounge, äter gott, dricker gott. Ta med dig spritsinne och lämna egot hemma ungefär![]()