Ja de ser lika ut förutom avsaknad av keramisk glasringDe kommande modellerna ser ut att vara identiska med PMD:n. Verkar dock inte vara gjorda i Japan?
På baklocket står "cased in thailand"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja de ser lika ut förutom avsaknad av keramisk glasringDe kommande modellerna ser ut att vara identiska med PMD:n. Verkar dock inte vara gjorda i Japan?
Vad jag förstått så är den inte keramisk utan av en annan Duratect beläggning än resten av klockan.Ja de ser lika ut förutom avsaknad av keramisk glasring
På baklocket står "cased in thailand"
Riktigt trevlig och i bra storlek!riktigt snygg, och riktigt bra i pris också.
ser ut att ha kupat safirglas
Ny eller begagnad? Om ny, vart har du köpt den isåfall ifrån?Har haft min PMD56-2952 i 2 veckor nu, supernöjd!
Vad är det för modellnummer?
God måndag alla medborgare!
Ah, missade det… AS 2050-10A.Vad är det för modellnummer?
Helt ny, en bekant köpte den på ett varuhus i Tokyo och hade med sig den hem!Ny eller begagnad? Om ny, vart har du köpt den isåfall ifrån?
Ah, missade det… AS 2050-10A.
Modellen kommer på ett alligatorpräglat kalvband med viklås. Länken är
Får med andra ord försöka ta sig till den sidan av klotet för att få hem den till bra prisS
Helt ny, en bekant köpte den på ett varuhus i Tokyo och hade med sig den hem!
Tull några hundralappar. Moms 25%.Finns ju iofs dom där japanska klocksiterna som säljer internationellt. Vet dock ej vad tull och sånt blir, finns säkert någon här som beställt från Japan!
Kontrollerar de alla paket som kommer in till Landet så man får betala 25% moms eller är det bara "stickprov"?Tull några hundralappar. Moms 25%.
Kontrollerar de alla paket som kommer in till Landet så man får betala 25% moms eller är det bara "stickprov"?
Som @Master J skriver så är det alla.Kontrollerar de alla paket som kommer in till Landet så man får betala 25% moms eller är det bara "stickprov"?
Har äntligen fått ändan ur vagnen klickat hem en likdan fast europaversionen.Alla snackar om Seikos nya solar panda, och visst är den fin, men jag gillar nog denna Citizen lite mer
Va roligt! Ser fram emot att få se bilder på denHar äntligen fått ändan ur vagnen klickat hem en likdan fast europaversionen.
Självklartverkar ta lång tid från Italien baraVa roligt! Ser fram emot att få se bilder på den
Jag köpte detta "racing" band från tidochting.se.Självklartverkar ta lång tid från Italien bara
Har du några bandtips? Vill ha nåt racinginspirerat.