Citizen Eco-Drive BN0191-80LJättefin, den där modellen har jag letat efter, vad är ref?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Citizen Eco-Drive BN0191-80LJättefin, den där modellen har jag letat efter, vad är ref?
Nya färger på ingång... Ska man kanske hugga en trendigt Tiffany-blå? Lansering till sommaren, verkar det som.
Övriga kan ses här: https://monochrome-watches.com/2023...gradient-blue-teal-dial-gold-red-specs-price/
Löjligt sugen på en Tiffany! Har ständigt varit sjukt att köpa en blå tsuyosa och nu finns väl inget som sätter stoppNya färger på ingång... Ska man kanske hugga en trendigt Tiffany-blå? Lansering till sommaren, verkar det som.
Övriga kan ses här: https://monochrome-watches.com/2023...gradient-blue-teal-dial-gold-red-specs-price/
Kan någon prata mig ur att inte köpa denna Brukar ha mindre klockor, 37-39mm men har fått upp ögonen för denna av nån anledning har haft flera arnies som är större på pappret, nån som har en storleks jämförelse?
Räkna inte med någon avrådan härifrån, ha ha! Det är bara att köpa! Den är ju cool!Kan någon prata mig ur att inte köpa denna Brukar ha mindre klockor, 37-39mm men har fått upp ögonen för denna av nån anledning har haft flera arnies som är större på pappret, nån som har en storleks jämförelse?
Inte konstigt, jag har också varit sugen på att testa de där! Riktigt häftiga!Kan någon prata mig ur att inte köpa denna Brukar ha mindre klockor, 37-39mm men har fått upp ögonen för denna av nån anledning har haft flera arnies som är större på pappret, nån som har en storleks jämförelse?
Ser bra ut i storlek, mindre än en arnie skulle jag troBredvid en Turtle (45mm) och en C63 (36mm), bärs riktigt bra!
Räkna inte med någon avrådan härifrån, ha ha! Det är bara att köpa! Den är ju cool!
Haha har redan beställt enInte konstigt, jag har också varit sugen på att testa de där! Riktigt häftiga!
Haha Då får du återkomma med hur den är! Misstänker att den bärs betydligt mindre än vad bredden antyder med tanke på det korta lugg-till-lugg-måttet.Haha har redan beställt en
Absolut, räkna med mycket bilder när jag fått hem denHaha Då får du återkomma med hur den är! Misstänker att den bärs betydligt mindre än vad bredden antyder med tanke på det korta lugg-till-lugg-måttet.
Kan någon prata mig ur att inte köpa denna Brukar ha mindre klockor, 37-39mm men har fått upp ögonen för denna av nån anledning har haft flera arnies som är större på pappret, nån som har en storleks jämförelse?
Den är också riktigt fin ska bli spännande att se finishen liveGrymt trevlig! Jag är lite sugen på den med camotavla…
Edit: Dock lite osäker på om jag gillar boettens finish utan att ha sett den live, I pvd verkar den dock lite mindre ”kornig” i brist på bättre uttryck. I övrigt en fullträff rent estetiskt och lättviktigt titan dessutom
Vad tycker du om klockan? Är faktiskt lite sugen på den i tiffany blue.Påsk-klocka
Tycker att det är en bra klocka för pengen. Fina färger att välja mellan, helt OK finish, länken upplever jag något vass men absolut inte någon deal breaker. Kronan är lite pillig att få grepp om. Bärs ungefär som en 40mm PRX Powermatic 80. Trevlig klocka helt enkelt, perfekt med lite färg till sommarenVad tycker du om klockan? Är faktiskt lite sugen på den i tiffany blue.
- Den där är ju helt fantastiskNär Aqualand känns för tanigt;
JP3020- Den där är ju helt fantastisk
Vad är det för referens på den?
Tror Kulta center hade bra pris på den och dessutom någon 10% rabattkod. Ska se om jag kan hitta. Ordnar lite närbilder på boettfinishen ikväll också.Grymt trevlig! Jag är lite sugen på den med camotavla…
Edit: Dock lite osäker på om jag gillar boettens finish utan att ha sett den live, I pvd verkar den dock lite mindre ”kornig” i brist på bättre uttryck. I övrigt en fullträff rent estetiskt och lättviktigt titan dessutom
Tror Kulta center hade bra pris på den och dessutom någon 10% rabattkod. Ska se om jag kan hitta. Ordnar lite närbilder på boettfinishen ikväll också.
Edit: Lyckas inte hitta rabattkod nu. Måste ha blandat ihop med någon annan webshop.
Edit2: Bilder på ytfinish…