• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

6B9C3153-86B6-423B-A9F2-5CDF24C797B3.jpeg

Första posten i denna tråd. Så härligt med titan ändå! 😊

Kan någon prata mig ur att inte köpa denna😂 Brukar ha mindre klockor, 37-39mm men har fått upp ögonen för denna av nån anledning😅 har haft flera arnies som är större på pappret, nån som har en storleks jämförelse?
2FA91CC3-C2B2-4C32-A23D-E6765E36C3CA.jpeg
Räkna inte med någon avrådan härifrån, ha ha! Det är bara att köpa! Den är ju cool!

• Love
Reactions: C-J
Kan någon prata mig ur att inte köpa denna😂 Brukar ha mindre klockor, 37-39mm men har fått upp ögonen för denna av nån anledning😅 har haft flera arnies som är större på pappret, nån som har en storleks jämförelse?
Inte konstigt, jag har också varit sugen på att testa de där! Riktigt häftiga!

• Like
Reactions: C-J

Grymt trevlig! Jag är lite sugen på den med camotavla…
EC406366-27CA-4CB0-BA29-0357FBF43AAB.jpeg

Edit: Dock lite osäker på om jag gillar boettens finish utan att ha sett den live, I pvd verkar den dock lite mindre ”kornig” i brist på bättre uttryck. I övrigt en fullträff rent estetiskt och lättviktigt titan dessutom 👌🏻

Senast ändrad:

Edit: Dock lite osäker på om jag gillar boettens finish utan att ha sett den live, I pvd verkar den dock lite mindre ”kornig” i brist på bättre uttryck. I övrigt en fullträff rent estetiskt och lättviktigt titan dessutom 👌🏻
Den är också riktigt fin👌 ska bli spännande att se finishen live👍

Vad tycker du om klockan? Är faktiskt lite sugen på den i tiffany blue.
Tycker att det är en bra klocka för pengen. Fina färger att välja mellan, helt OK finish, länken upplever jag något vass men absolut inte någon deal breaker. Kronan är lite pillig att få grepp om. Bärs ungefär som en 40mm PRX Powermatic 80. Trevlig klocka helt enkelt, perfekt med lite färg till sommaren 🙂

• Like
Reactions: L&W

Tror Kulta center hade bra pris på den och dessutom någon 10% rabattkod. Ska se om jag kan hitta. Ordnar lite närbilder på boettfinishen ikväll också. :)

Edit: Lyckas inte hitta rabattkod nu. Måste ha blandat ihop med någon annan webshop.

Edit2: Bilder på ytfinish…

92153D0C-7BB9-4676-9CAD-DA358730C03B.jpeg

E583F491-C376-4736-BE03-23F5A18DA3C8.jpeg

Senast ändrad:
Tror Kulta center hade bra pris på den och dessutom någon 10% rabattkod. Ska se om jag kan hitta. Ordnar lite närbilder på boettfinishen ikväll också. :)

Edit: Lyckas inte hitta rabattkod nu. Måste ha blandat ihop med någon annan webshop.

Edit2: Bilder på ytfinish…

92153D0C-7BB9-4676-9CAD-DA358730C03B.jpeg

E583F491-C376-4736-BE03-23F5A18DA3C8.jpeg

Sett den där, bra pris!
Finishen är nog sådan som jag antingen kommer att hata eller älska, känslan är den nog funkar bättre för mig i pvd. Gillar klockans form, lite fyrkantig och tunn. Ser ut att sitta skönt med sin låga vikt.

Tillbaka
Topp