• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sett den där, bra pris!
Finishen är nog sådan som jag antingen kommer att hata eller älska, känslan är den nog funkar bättre för mig i pvd. Gillar klockans form, lite fyrkantig och tunn. Ser ut att sitta skönt med sin låga vikt.
Jag gillar finishen. Utstrålar verkligen dykverktyg med den väldigt matta titanytan. Är hur som helst väldigt bekväm på armen men jag tyckte originalbandet var i klumpigaste laget. Lär iofs funka bra på sommaren när man slipper jackor och elände.

Aldrig har en klocka för drygt 3000kr skänkt sådan glädje.
8775FB34-6A2D-4FF7-A8FE-1E066B2E5F10.jpeg

Ok daaa, ja hakar väl på trenden.
Men måste säga att gummibandet är hemsk! Sen att det är 24mm bredd är ganska irriterande och det lilla usla datum visare är värdelös.
20230420_204730.jpg
Inte tänk på datumfönstret innan, men det ser verkligen litet ut! Hade också problem med 24 mm på min Aqualand, kom aldrig riktigt överrens med det.

Men annars en riktigt häftig klocka du har där!

Ok daaa, ja hakar väl på trenden.
Men måste säga att gummibandet är hemsk! Sen att det är 24mm bredd är ganska irriterande och det lilla usla datum visare är värdelös.
20230420_204730.jpg
Håller med att bandet är kass samt att datum fönstret är väldigt litet😅 förutom det så är den grym👍 Faktiskt en av de bekvämaste klockor jag har!

Tillbaka
Topp